Ben vandaag nog niet ongesteld en heb gisteren een test gedaan, maar heb er helaas geen foto van.. Nou zou ik bijna zeggen dat er een plusje stond, maar een streepje was donker en de andere was zo licht dat we twijfelen of het wel echt een plusje zal zijn.. Ik denk zelf dat ik dan pas morgen beter weer een test kan doen, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn.. Of wanneer kan ik dit het beste doen?
je kan dan beter geen plusjes test doen. Maar liefst een 2v5 van KV. De plusjes zijn erg moeilijk te zien in het begin en als er een pennenstreep staat is het vaak negatief
Ik ga zaterdag weet een test doen. en dan kijken wat die zegt.. dan ben ik ook weer wat verder. wel fijn dat jullie allemaal zo snel reageren. me moeder heeft haar huisarts ook even gevraagt ze moest er toch heen, die zij ook kv test is betrouwbaar en een streepje is een streepje.. ga nu voorzichtig heel blij zijn en zaterdag weten we hopelijk meer..
@februari Ja klopt, het kan er enorm op lijken eisprong en zwangerschap. Ben zo benieuwd bij jou!! Ja meestal wel bruinbloed verlies en geen stijging van HCG. Hoopte nog dat het ging stijgen maar deed ie niet en wist alweer genoeg. Nee nog niet loop nu bij de gynaecoloog. Ziekenhuis in en uit geweest 3 echo's en een gesprek gehad. Denk het innestelen een probleem is en Progesteron (was bij mij zijn zus ook niet goed) zou het erfelijk zijn? zal iig wat laten weten 16 maart!
@Sanneke Dankjewel meis! Wow een week overtijd is lang! Ik ben maar een dag overtijd geweest nu. Normaal snel ongesteld maar het duurde maar moet er nu een dag bij rekenen. Maar je testen blijven gelijk? het kan ook zijn dat je HCG langzaam stijgt maar ik heb dit al 3x nu 4x heb mee gemaakt weet ik bij mij dat het een vmk is. Misschien is dat bij jou niet zo... ik zou de moed er nog even in houden!
Truuske, kwam hier eens kijken of je een foto had geplaatst... jeetje wat is ie duidelijk zeg! dat komt goed! gefeliciteerd meid
@kiwo Streepje = streepje = zwanger of vroege miskraam of je HCG stijgt moeilijk. Merk wel dat alle dokters wat anders zeggen. De mijne zegt dat Kruidvat net zo goed is als die van hun of zelfs Clearblue! Alleen voor CB moet je meer HCG hebben. Wel vervelend dat ze je in de onzekerheid laten zitten sterke meis!