Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 7 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hey meiden,

ik ging net naar de wc, en merkte vruchtbaar slijm :O ik spuit hormonen en krijg maandag pas een echo weer om te kijken hoe het ervoor staat.

Nu ben ik als een gek naar de trekpleister gerend om ovutesten van CB te halen. Krijg een lege smiley. trek het stickje eruit... en zie er een lichte 2e streep op staan.... herkennen jullie dit?

1e foto ( beetje flets :S )

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    foto 2

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    #544 lillyenco, 5 feb 2011
    Laatst bewerkt: 5 feb 2011
    3....

je ziet um slecht op de foto...

even voor de duidelijkheid, het is de digitale ovu test...

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Foei;) je mag bij cb niet naar streepjes turen, en een lege smiley is nog geen posi resultaat. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Ik had ook altijd 3 a 4 dagen na het eerste vruchtbare slijm mijn eisprong dus ik gok bij jou op maandag of dinsdag. En misschien wel woensdag aangezien je follikel pas 9mm was.
    Succes!

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    haha ja kon t nie laten.. bewaar um ook :p

Ik heb maandag een inwendige echo/ Folikel meting... zal dit goed nieuws zijn? Heb nog nooit draaderig slijm gehad :O t liep er zo uit..

7. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

13 nov 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Je kunt deze test nog lang niet als positief beschouwen. Je krijgt pas een smiley als beide streepjes donkerblauw zijn! Maar houd het wel in de gaten, hij kan binnnen 24 uur positief zijn. En vruchtbaar slijm is een goed tekenen. Als je nu gaat sexen blijven de zaadjes goed plakken en liggen ze alvast klaar in je baarmoeder als je ei springt.

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Vraagje;

ik heb nog niet eerder ovu testen gebruikt....dus ik weet niet precies hoe ik ze moet interpreteren. Ik heb 23-1 een mk gehad en heb die dag als 1e ongi dag genomen. Uitgaande van een weer op gang komende cyclus heb ik dan donderdag mijn ei. Nu heb ik eergisteren en vandaag een ovu test gedaan. Beide keren een heel licht 2e lijntje. Nou vind ik tussen de twee testen weinig kleur verschil betekend dit dat mijn cyclus niet (goed) op gang komt of is het "normaal" dat er geen gelijkmatige stijging inzit?!

Heel verhaal, maar hopelijk kunnen jullie een antwoord geven ik heb echt geen idee!

9. Alita

Alita Niet meer actief

@Wendyenrichard nou heb gewoon sex voor de zekerhied meid...spannend hoor....ga voor je duimen dat er een mooi eitje op springen staat!

@Florabella na een mk kan het wel even duren voordat je cyclus weer "normaal" wordt. De streepjes van de ovutest moeten idg even dik zijn....dus nog even doortesten hoor...daarbij geven ovutesten volgens mij als het ei eraan zit te komen altijd een lichte streep.
    Wel schijn je extra vruchtbaar te zijn na een mk...maar het kan ook nog even duren voor je ei komt.....maar wie weet! Ik zou idg doortesten nu om te zien of de streep duidelijker wordt...succes!!

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Thanx Cindy! Er klussen er ook maar gewoon op los hihi

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Olifantje ik zie ook wat maar de kleur kan ik niet zien

@siri jeetje meid :( Ik zou nu wel naar de HA gaan, mag al na 3 mk's en jij hebt net als ik meer op de lijst staan :( Kreeg verwijsbrief na mijn 3e en vorodat ik er was kon ik nr. 5 aanschuiven :( dikke knuffs!

@BAS1759 klopt, hoor nu veel over veel mk/ma/bbz voor de goede zwangerschap, ondanks dat de eerste ook goed is gegaan. Wel hoop idd maar hoop ook dat ik niet nog meer sterren bij op mag tellen voordat wij zover zijn :(

@maantje goed duidelijk! veel plezier bij de okt mama's zijn een gezellige clubje!

@lily26 djw!

@sjansie28 djw!!

@bonbonnetje gefeliciteerd!!

@wendyenrichard Idd bij digi's mag je nooit naar strepen turen ook niet op de zw. testen. Ik heb op mijn ovu's altijd een lichte streep die pas dag voor posi ovu test donker wordt

@florabella heb al gereageerd in de NOD topic ;)

Pfff Matcare heeft zij pakketje niet meer wat ik altijd bestel. Denk dat het 12 ovu's met 2 zw waren of zo? Dus dan maar 25 ovu's want 5 is te weinig vind ik :p Vooral als ik aan vorige keer denk.. dat ze zo lang donker bleven an mijn sprong..

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoe bewaar ik het beste mijn ochtendurine?

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Op kamertemperatuur, afgedekt

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Thnx babe!
    *SMAK!*

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    *big hug in return* 8)

16. Alita

Alita Niet meer actief

haha ook leuk toch:D

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Veel succes Florabella! Hopelijk is het weer raak!! Ik duim voor jullie :)

18. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Thanx Isis!!

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    AOWYN.. Heb je verhaal gelezen en krijg er een fijn gevoel bij.. Goede zorg vanuit de gyn en adequate stappen.. Ik duim voor je meid!!!!....

OLIFANTJE ik zie een streep.. vrij duidelijk zelfs en roze.. denk geen indroogstreepje hoor!

en de rest ben ik alweer kwijt....zeef...

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bonbonnetje
    gefeliciteerd!

Verder
    zag even geen posi testen in de laatste 3 pagina's;)

Deel Deze Pagina