Ik zie het streepje, Siri! Spannend! Vind dit zooon leuk topic, spiek elke dag wel even en nu maar hopen dat we allemaal zsm foto's kunnen plaatsen!
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45580-albums5997-picture31400.jpg Willen jullie even meekijken? Gistermiddag dacht ik dat mijn testje positief was, had hem hier toen ook gepost. Is trouwens de 3e van onder op deze foto. Echter blijf ik maar redelijk duidelijke teststrepen houden.. Was gistermiddag nu mn piek of moet deze nog steeds komen?
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45580-albums5997-picture31301.jpg Dit is een foto die ik gister heb gemaakt, onderste testje.
Ik vind je ovulatietest nog niet positief, de zwanger en kidstesten zijn positief als beide strepen gelijk zijn of de teststreep nog donkerder is (ik vind de controllestreep bij alle testjes donkerder) Wat zegt je temperatuur? als ik op je kaartje klik zie ik mijn eigen kaartje
Sasjuh, de goede link voor je kaartje -> sharing -> home page setup -> get sharing code/buttons -> bbc-code in je handtekening plaatsen
Nee ik had ook nog geen eisprong gespot.. helaas Maar als je naar mn ovutesten kijkt.. zou mn ei er dan de komende dagen wel aankomen of zegt het niets dat mn 2e streep al die tijd behoorlijk donker is?
Lydia, ik vraag het hier nog maar eens (hier ben je iets vaker) hoe was je echo vandaag? heb je ook een foto van jullie wondertje (zag niets in je album)
Hé meiden, Vanmiddag op m'n werk kreeg ik ineens enorme testdrang. Dus in de lunchpauze snel naar het kv. En zie hier het resultaat . Hier kan ik niet omheen, toch ? Kan het nauwelijks geloven. Ons eerst wondertje is bijna 9 maanden en daar hebben we ruim 3 jaar op moeten wachten en daarvoor 3 ***. Ik kan het niet geloven !
Kan best dat je eitje binnenkort springt, vaak merk je het aan je afscheiding, die is dan eiwitachtig of waterig rekbaar (ik heb het meestal de 4 dagen voor de sprong) ook je baarmoederstand is hoger en voelt zachter.. Ook je temp is nu mooi laag (vaak zakt hij weer enkele dagen voor de sprong)
Ilona PS mooi hoor!! Haha rest van je werkdag nog wel een beetje kunnen concentreren? Adora dank je voor je antwoord.. wacht wel af wanneer mn ei komt! Ben deze ronde begonnen met Etos zwanger worden maar mn cyclus lijkt er dus alleen maar langer van te worden!
Sasjuh, bij mij hebben tarwekiemoliecapsulles geholpen mijn cyclus te verkorten en lf te verlengen.... en na gebruik: de 2e maand zwanger (helaas miskraam) maar daarna weer de 2e maand zwanger..... ik gebruik ze nog steeds.. ik heb ze van kruidvatmerk (ongeveer 5 euro) Ze zijn tevens goed voor huid, haar en zorgen voor een goed baarmoederslijmvlies en goede innestelling