Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 7 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Ik zie het streepje, Siri! Spannend!

Vind dit zooon leuk topic, spiek elke dag wel even en nu maar hopen dat we allemaal zsm foto's kunnen plaatsen!

2. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    abbo:)

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  5. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij kan hij nog donkerder

6. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik vind je ovulatietest nog niet positief, de zwanger en kidstesten zijn positief als beide strepen gelijk
    zijn of de teststreep nog donkerder is (ik vind de controllestreep bij alle testjes donkerder) ;)
    Wat zegt je temperatuur? als ik op je kaartje klik zie ik mijn eigen kaartje ;)

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  8. Gerlinda

Sasjuh, de goede link voor je kaartje -> sharing -> home page setup -> get sharing code/buttons ->
    bbc-code in je handtekening plaatsen :)

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Dank je, heb het gewijzigd!

10. Gerlinda

Nog geen eisprong gezien ;) voor de zekerheid om de dag klussen, dan mis je je eitje niet ;)

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nee ik had ook nog geen eisprong gespot.. helaas :(
    Maar als je naar mn ovutesten kijkt.. zou mn ei er dan de komende dagen wel aankomen of zegt het niets dat mn 2e streep al die tijd behoorlijk donker is?

12. Gerlinda

Lydia, ik vraag het hier nog maar eens (hier ben je iets vaker) hoe was je echo vandaag?
    heb je ook een foto van jullie wondertje (zag niets in je album) :)

13. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Hé meiden,

Vanmiddag op m'n werk kreeg ik ineens enorme testdrang. Dus in de lunchpauze snel naar het kv. En zie hier het resultaat :D:$:D:p:). Hier kan ik niet omheen, toch ?
    Kan het nauwelijks geloven. Ons eerst wondertje is bijna 9 maanden en daar hebben we ruim 3 jaar op moeten wachten en daarvoor 3 ***.
    Ik kan het niet geloven !

14. Gerlinda

Kan best dat je eitje binnenkort springt, vaak merk je het aan je afscheiding, die is dan eiwitachtig of waterig rekbaar (ik heb het meestal de 4 dagen voor de sprong) ook je baarmoederstand is hoger en voelt zachter..
    Ook je temp is nu mooi laag (vaak zakt hij weer enkele dagen voor de sprong) ;)

15. Gerlinda

Ilona, mooie test GEFELICITEERD :):):)

16. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Gefeliciteerd! Wauw, daar kun je idd niet omheen!

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ilona PS mooi hoor!! Haha rest van je werkdag nog wel een beetje kunnen concentreren? :)
    Adora dank je voor je antwoord.. wacht wel af wanneer mn ei komt! Ben deze ronde begonnen met Etos zwanger worden maar mn cyclus lijkt er dus alleen maar langer van te worden!

18. Gerlinda

Sasjuh, bij mij hebben tarwekiemoliecapsulles geholpen mijn cyclus te verkorten en lf te verlengen....
    en na gebruik: de 2e maand zwanger (helaas miskraam) maar daarna weer de 2e maand zwanger.....
    ik gebruik ze nog steeds.. ik heb ze van kruidvatmerk (ongeveer 5 euro)
    Ze zijn tevens goed voor huid, haar en zorgen voor een goed baarmoederslijmvlies en goede innestelling ;)

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hm dank je voor de tip! En dan slik je daarnaast gewoon foliumzuur? Ga morgen eens kijken bij de kv.

20. Gerlinda

Ja, foliumzuur en vitaal zwanger... ook van kruidvat (groene dop) ;)

Deel Deze Pagina