Ja dat klopt ja... Ik denk dat ik er maar een camera in stop hihi kan ik zien wat er gebeurd (grapje natuurlijk)
Nou als het ff kon, bij de paarden maken we ook echo's voor de eisprong. Lijkt mij op dit moment ook wel een prettige!
Hoi Meiden Ik vond in mijn la nog een test dus dacht laat ik hem voor de grap doen kijken of die lekker donker word nou je ziet het hij is veeeel donkerder dan controle streep Wou hem met jullie delen Bekijk bijlage 127646 Liefs brenda
maar dat hoeft ook niet he meid.....om de dag worden ze vaak pas duidelijker Ze zijn mooi hoor je testjes
Je hebt ook de kans dat de test van morgen lichter uitslaat, maar dit komt omdat hcg erg schommelt in het begin. Dat je dit dus ook weet en rekening mee houdt als jij test maar idd de test van vandaag zie ik een klein beetje verschil in
Bijzonder ik heb de juiste hoeveelheid gebruikt en toch geel op het eind. Ik heb gehoord dat het komt van het niet laten liggen of zelfs open maken voordat hij droog is. Bij mij is het optillen en kijken denk ik. Maar ook dat mijn urine beetje geler is van de vit B Brenda mooie knallerd 8)
Dank je wel allemaal Ben zeer trots durf het eindelijk te geloven na onze echo die we vrijdag hebben gehad! Jullie ook allemaal veel succes en Isis zo'n test krijg je vanzelf over een week of 2 Liefs brenda
ik dacht ongesteld te ijn geworden aar tot nu toe is het alleen bruin verlies dus dacht heb toch testen liggen laat ik er is een doen. weet niet of het en indroogstreepje is? kwam net na de 5 min we wchten maar ff af of de ongi doorzet of niet in het echt is ie duidelijker te zien