@Hettie: ik denk wel dat hij positief is hoor! maar om zeker te weten dat het geen indrooglijntje is kun je het beste morgen of overmorgen vroeg met ochtendurine eventjes testen, dan zal als hij positief is binnen 5 min. een streepje zien hoor
Hettie ik denk ook geen indroger, morgen of over morgen nog een keer testen en dan is hij een stuk duidelijker hoop ik!!
Ik houd het niet meer, om 16.00 zijn de Kruidvat en Dirxx open. Dus ik neem met de boodschappen een testje mee
hahahah ik wacht geduldig af proudmum! Ayowin: Hoe wast eigenlijk bij de gyn? Kon t niet zo snel terug vinden
@bijzonder; jaaaah de streepjes worden steeds duidelijke. Mooi!! @maantje; mooie testen hoor. Niet stressen.. ze worden echt wel duidelijker. @brenda; oooh wow dat is nog eens een knaltest! @hettie; oooei spannend. Ik zie een lijntje.. hij lijkt toch rose! @proudmam; hihi mevrouwtje ongeduld. Test ze en ik hoop voor je op een prachtige streep!!
PM hahaha ik wist het houd jou hand vast meissie Rono hier het hele verslag http://www.zwangerschapspagina.nl/9151992-post158.html