oke dames dank jullie wel heb er geen in huis maar ga zo ff naar de apotheek een halen. heb trouwens wel de hele tijd van die vage krampjes,niet erg toch?? pff rare vent van mij dat die niet in streepjes geloofd
hallo meiden, Voor de nieuwe zwangeren gefeliciteerd heb gisteren wel bij gelezen maar dat ben ik alweer kwijt @nijma mooie testen hoor en zo duidelijk ik denk dat de meesten wel zo'n test willen ipv een vaag lijntje hahaha @ mezelf me temp is geloof ik van de war of de termometer hahaha ik snap er niets meer van vandaag is geloof ik de dag van me ei maar voel niets hoor volgens mij heb ik hem al eerder gehad ik had het toen al gemeld even terug zoeken zo dacht vrijdag maar weet het niet zeker vreemd temp nu dus weer naar beneden 36.5 heb hem nooit zo laag maar goed we wachten rustig af. @ de rest kom maar op met die testjes dan heb ik nog wat te turen vandaag!! liefs Sjansie
Hahaha.. sjansie we lopen denk ik gelijk op.. hier voor zover ik heb kunnen voelen gister mijn ei gehad.. dat zou weer een korte cyclus betekenen..(28 dagen).. nou ja.. ik ben benieuwd.. als ie maar stabiel is.. dan weet je waar je aan toe bent.. das handig...verder zal t me een biet wezen en ben ik liever nooit meer ongesteld, maar ja.. das een utopie..whahha...
NIJMA.. GEFELICITEERD.. en euh.. das een mannenkwaal hoor.. dat ze niet in streepjes geloven.. die van mij deed dat ook nooit.. hij zag ze gewoon niet.. whahaha...en krampjes zijn niet erg.. hoort er allemaal bij!!.. je baarmoeder groeit en dat kan krampen geven.. zelfs soms behoorlijk.. kan lijken op ongikrampen.. dus niet schrikken....
Hahaha ik word gek van die cyclussen zit normaal altijd op rit alleen het wordt steeds erger hoe langer ik van de pil af ben. Ik heb net even terug gelezen en ik heb dan volgens mijn lichaam zaterdag mijn ei gehad En volgens FF niets nada noppes vreemd he of ik heb een innesstellingsdip whahaha en een wonder dan Ik hou jullie en mezelf op de hoogte
Nou idd.. t zou een wonder zijn, maar ook hierin zou je niet de eerste zijn ....whahaha.. *laat dit nog steeds maar niet aan hub lezen..hihihi* Ik heb inmiddels wel de ervaring dat mijn cyclus en lijf al maanden vreemd doen dus ik wacht braaf op mijn ongi iedere maand.. kwaaltjes en steekjes in overvloed.. voor en na ei... maar goed.. tis nu ook niet meer echt belangrijk he
nee gelukkig niet maar je denkt (ik tenminste) elke maand weer het zal toch niet hahaha wordt je ook wel moe van maar goed kijk het nog ff een paar maand aan en dan ga ik er wat aan doen als het zo blijft. Ik had afgelopen maand een licht streepje en de eerste 2 dagen van menstruatie was echt pijnlijk en veel incl. stukjes wat ik nooit heb dus hou in ieder geval de boel nog ff in de gaten hahaha ik ga werken tot laterzzzz
Ja die maanden heb ik ook gehad.. en heb ik nu ook wel een beetje hoor.. zit gewoon nog in mijn systeem, maar tis gelukkig geen gestress meer.. kan t prima van me af zetten.. de tijd maakt een boel goed..hihihi....komt goed meid..
oh nijma lees t al BLONT ! 12 dpo .. hmm ik zou wachten tot NOD .. anders is ie misschien nega en geloofd je vriend t helemaal niet succes x
@ bijzonder ja ja ze worden steeds mooier Ik heb gewoon een paar testen besteld op internet matcare en z&k kost geen drol als je vergelijkt met wat ik al die jaren er aan heb uitgegeven hahaha. Toch gewoon ff benieuwd of ik weer een vaag lijntje krijg of niet! Dan moet ik er uiteraard ook 1 van de DA gaan doen misschien geeft die bij mij wel standaard zo'n licht streepje maar goed we zullen zien,en jullie misschien ook hahaha. Oh ja en volgens mij had ik mijn ei dag 12 (zaterdag) is het dan de bedoeling dat ik dan ook eerder ongesteld moet worden normaal is mijn eisprong altijd dag 14 en wordt dan dag 28 ongesteld en als ik het goed begrijp heb ik dan als het klopt een cyclus van 24 dagen!!! Zie anders mijn FF chart niet dat je daar duidelijkheid gaat vinden want die is echt vreemd en geen ei volgens FF! liefs Sjansie