ja heel licht he?! Ik ben ook benieuwd!!! Maar ze twijfelt of ze morgen moet testen?? hahahah ECHT WEL!!
Hoi, Ik kijk nu al een tijdje mee naar alle zwangerschapstesten en ovulatietesten en bij anderen kan ik goed zien of een test positief is of niet, maar voor mijn eigen test.... Gisteravond, 2 dagen voor NOD, heb ik een test gedaan en mijn man en ik kunnen het niet geloven, maar volgens ons is hij positief. De foto heb ik gisteravond meteen na 5 minuten na de test gemaakt (test is die van KV). Vanochtend heb ik een CB gedaan en daar verscheen ook een plus, maar die is inmiddels weer weg (en volgens de gebruiksaanwijzing zegt dat niks, toch?). Willen jullie je mening geven omdat ik er zo onzeker over ben?
Echt? Superbedankt voor jullie reacties. Nu ik jullie woorden lees, begint het langzaam door te dringen. Wow...
kersepit... klim maar voorzichtig op die blauw/roze wolk want je bent hartstikke zwanger!!!! Gefeliciteerd.
nou nee hoor, want ik voel wel degelijk dat ik zwanger was. er gaat gewoon steeds iets mis op het laatste moment. en dat elke cyclus weer
@ kersepit joehoe duidelijk hoor zwanger gefeliciteerd en geniet ervan!!! @Proudmum huh dat is balen zeg ik had zo'n goede hoop Hier niets bijzonders ga zo ff naar bed ben moe van het niets doen want ik heb echt nergens zin in vandaag voel me echt blehhh lees later wel weer bij laterzzzzz