Hey Cindy Je plaatste voorgisteren een licht rose test van een bekende heb je nog iets gehoord van haar? Groetjes
Haha.... geloof het maar ik vind hem mooi duidelijk voor 11dpo Ik ben benieuwd naar je volgende testjes
@Pindakoek, WOW wat heb jij een mooie grafiek (temp. kaartje) Die is echt vet gestegen he (eerste paar dagen bedoel 'k)
Ja dat is duidelijk! Als ik jou chart bekijk mis je 1 dag. Dus je kan al een dag verder zijn.. Maar maakt niet uit, test is duidelijk 8) gefeli!!
Weet je het zeker Cindy? de test is erg geel, maar als ik hem in nega zet zie ik toch een lijntje Natuurlijk weet ik niet hoe hij in het echt uitziet (ze kan de test beter open laten drogen, dan worden ze niet geel heb ik ervaren) Ik zal hem even hier plaatsen:
hallo meiden hier mijn test...kan het echt niet geloven....weet ook echt niet hoever ik ben..ik heb op 26 jan een posiovutest gehad en had best een onregelematige cyclus de laatste twee keer 36 dagen zie onderschrift pff spannend zeg.
@Cindy: Ik zie het rechte lijntje ook hoor.........heeft ze weer een test gedaan? @daanquinty: Die is mooi duidelijk!! GEFELICITEERD!!
Nee, precies daar waar het streepje moet staan op de foto in negatief Toch vind ik het nog spannend... ik ben benieuwd naar haar volgende test ik duim voor haar
@ daanquinty: Gefeliciteerd!! ik heb nog een bijzonder verhaal te vertellen.. ik werk op een basisschool als onderwijsassistent, en 1 jongetje uit mijn klas (4 jaar) schijnt paranormaal begaaft te zijn volgens zijn moeder. ik geloofde het niet zo, hij schijnt te weten waar iemand pijn heeft enz. ik heb het een keer getest maar hij wist toen niet waar ik pijn had, of wilde het niet zeggen. afgelopen week had zijn moeder een rapport gesprek met de leraar uit de klas waar ik werk, en ze vroeg of er iets was met mij. de leraar zei nee niet dat ik weet.. Toen vroeg de moeder of ik zwanger was of dat er iets was met mn buik, dat had dr zoontje gezegt.. ik heb niemand verteld dat ik bezig was zwanger te worden. en hij heeft het blijkbaar aan mn test van net, goed gehad! raar he?? groetjes samm