abbo!! En hopelijk snel een testje plaatsen...Als het geen posi zwtest word, dan wel ovutesten. Maar ik duim natuurlijk voor ons allemaal voor het eerste!!!
Abbo !! hopelijk kan ik ook hier snel mijn test laten zien.... * geduld is een schone zaak * Eindhoven , duidelijk 2 streepjes ! gefeliciteerd !!
goedemorgen dames! bedankt voor al jullie lieve reacties al ben ik nu niet helemaal meer zeker... hellup!! dag voor nod gestest 2x en 2x vage strepen op de nod getest en die test zagen jullie gisteren hardstikke duidelijk maar toch haal ik het in mijn hoofd een test te doen vanochtend omdat ik me totaal niet zwange voel ( mis is dat normaa??) en wat zie ik?? weer een heeeeeel din pietepeuterig streepje op dezelde kv test... niet noemenswaardig... nou snap ik het niet meer!!! hellup!! zal zowiezo de gyn eens even bellen...
Ilona en Eindhoven gefeliciteerd! @Eindhoven ik zou dan morgenochtend nogmaals een testje doen, de streep moet natuurlijk wel wat donkerder worden Maar bellen kan natuurlijk nooit kwaad! Gisteren heb ik mijn ei gehad, duidelijk. Positieve ovu en wat bloedverlies. Dus gisteravond flink geklust En nu dan maar op de wachtbank... 8)
Wat n boel posi testen gefeliciteerd!!! Eindhoven plaats eens een foto v de testen onder elkaar, misschien kunnen we je helpen..
Ilona gefeliciteerD! eindhoven ook gefeliciteerd ! mm lees je bericht erna .. indd ff plaatsen .. normaal worden je testen wel donkerder maar je HCG schommeld wel int begin.. de posi ovu testers aan de kluss !
lydia congrats!! ja ik zal vanavond de test van vanochtend laten zien toch even gyn gebeld morgen langs voor test en echo dan zal ik het zeker weten ze dacht idd te vroeg gestest of te weinig urine ??? en anders in het ergste geval een vroeg beindigde zwangerschap... jullie horen van me!
meerdere positesten; gefeliciteerd! Eindhoven; wat spannend zeg, ik duim voor je! ik heb nu al 3 dagen getest, maar alle 3 negatief. Voel me echt anders dan anders, maar ja, dat zegt niet zoveel denk ik. Voel ook van alles in mijn buik en mijn temp blijft hoog... De testen zeggen ook nog niet zoveel, zit op 10 dpo.. Ga nu maar ff een paar dagen wachten denk ik. Heb gewoon zooooo het gevoel dat het nu raak is..
he sweet lilly wat spannend. ik had precies hetzelfde. heb gewoon een week gewacht ondanks de kwaaltjes die ik had, weekje later een positive (wel licht) test. week later een knal! volgende week eerste echo.....dus een beetje geduld denk ik maar! succes!!! @ eindhoven. je hcg schomelt in het begin heel erg. om de 2 dagen testen dan is het meer reeel. en positief is positief hoor!!! heb zelf 3 maand terug allemaal testen gehad die als maar donkerder werden, maar had toch een miskraam. heb toen over die testen gevraagd en vk zei dat het helemaal niks zegt over je zwangerschap. dus neit eerlijk dat ze zeggen dat het misschien een mk is. laat je niet gek maken hoor!
goede hoop voor Eindhoven dus, jippie!! Hoelang ben jij zwanger dan ukkie? En wat voelde je allemaal, ben wel erg benieuwd eigenlijk...
abbo Aan alle zwangere: GEFELICITEERD!!!! Aan alle posi ovu testers: aan de klus dames!!!! 8) Ik heb sinds 2 dagen witte & heel waterige afscheiding. Verder merk ik dat mijn baarmoederstand lager is dan voor mn eisprong en niet meer zo zacht voelt als daarvoor. Zou dat iets kunnen betekenen gezien mijn ei al is geweest en ik nu in de LF fase zit
Wat zijn jullie lief! ja moet zeggen dat kt ook echt zo hoop! voel me nu wel misselijk, geen honger en zo moe! k laat t jullie gelijk weten thanks voor alles!