meiden, ik meld me voorlopig af hier! juist omdat er niet zeker is wat er met mijn baarmoeder gaat gebeuren wil ik mijzelf niet onnodig kwellen met turen naar strepen die ik zelf ook op mijn testjes had willen hebben/zien. mochten jullie vragen hebben wat er speelt mag het PB, maar oa Lydia en Lindanna weten ook wat er gaande is! Hopelijk zie ik jullie snel weer! Liefs Roxanne
@ proudmum heel begrijpelijk sterkte meid en hopelijk tot gauw! @cindy whahaha val zowat van me stoel hier ben benieuwd naar je test met een ochtend plasje
@Proudmum: sterkte meid, ik snap je ook heel goed hoor. @Cinddy: wow, spannend, is toch zeer zeker wel een echt roze streepje!!mijn eerste test was lichter hoor!!enja, bv en cerazette..cerazette moet je schijnbaar heel stipt innemen..en bv is geen anti conceptie hihi. (ik heb ook lang bv gegeven alleen geen pil gebruikt, wel condooms in begin..) ben benieuwd naar morgen, weet haast wel zeker dat ie donkerder is!
@cin Nou ik zie niks maar dat kan ook mijn ogen liggen Ik ben hartstikke blij voor je als het zo is! Spannend hoor wanneer ga je weer testen?
Mijn eerste heb ik 2 en een half jaar gevoed met onze dreumes wil ik toch enkele maanden voor de bevalling stoppen (omdat ik via een keizersnede ga bevallen)... als de kleine geboren wordt in sept is hij 2 jaar en 5 maanden (ik probeer met 2 jaar en 3 maanden te stoppen) Goed van je dat je het nog 11 maanden hebt gegeven
Aowyn, hoe was je ovulatietest vandaag? temp je niet meer? Ik heb ook altijd eee=n ei gehad op dag 14, maar toen ik zwanger werd kwam eitje op dag 10 al
Nou meiden ik heb net nog een testje gedaan en hij is omowit hoor!! Ik denk dat mijn gevoel juist is en ik niet zwanger ben hoor.... Maar morgenvroeg doe ik nog een testje, nu was van een paar uur urine ophouden...maar dan had ik toch wel een streepje moeten hebben lijkt mij....maar we zullen zien
Cindy, een paar uur is te weinig.. met lichte streepjes is morgenvroeg beter ik ben benieuwd naar je testje morgen
Moet hier wel ff om lachen!! besef nu pas dat mijn uk op maandag 17-01 bij het consultatiebureau bij de pop de buik moest aanwijzen.. Toen ie t aanwees zei hij 'Baby!' die vrouw vroeg of t zo was.. Ik nog 'nee hoor:S'. Volgende dag positief