Bekijk bijlage 129287 mss is deze beter. maar via mijn iphone is al onduidelijk en dan weer via comp... pfuuu
bedankt ik zie namelijk oo kecht iets maar kan goed nog niets zijn ga daar ook gewoon nog even vanuit hoor maar wilde gewoon even weten wat zoiets kan zijn... en of ik niet een beetje gek ben dat ik dat zag hihi
of toch...ik snap niks meer van die berekeningen... IK kom nu telkens wel weer op 2,5 week.... ach! ik zal ophouden met zeuren......Ik ga dus netjes wachten en naar de vk luisteren..
jij ook bedankt voor je reactie!! als je naar de foto kijkt aan de rechterkant begin stukje streep dat is wat ik zie
Mijn verhaal klopte ook niet, maar als je op 10-1 nu dus positief getest hebt en dan ben je nu 8 weken zwanger. Toch? Dus dan kan het best dat je op 7,5 geschat wordt. Ach allebei in de bonen. Geeft niets, jij hebt tenminste nog een excuus, mijn verhaal sloeg helemaal nergens op en ik heb geen hormonen.
ik zie het wel wat je bedoelt...maar wat het betekent...geen idee... Morgenvroeg weer een testje doen, want als deze positief had moeten zijn is de test dat morgen ook he... Succes!
nee suzy al test je elke dag maakt niks uit! Alleen verhoogd je hcg elke 2 dagen dus 48 uur.... dus zeggen mensen wel eens over 2 dagen pas weer testen! Is eigenlijk niet echt logisch want je weet toch niet of als je nu test je aan het begin van de 2 dagen bent... misschien was het gister ook wel evenveel als vandaag en ben je dus morgen op dag 3... heel onduidelijk snap je het nog?! haha
Wat jij zegt he...daar heb ik zo diep over nagedacht vandaag Bij mij klopt het eigenlijk wel. Dag 1: lichte test Dag 2: dubbel zo donker Dag 3: hetzelfde als dag 2 Dus idd....wanneer je de 1e test doet weet je niet of je net op een 'verdubbel dag' of een 'gelijkblijf dag' zit
Ga ik ff wijsneuzerig doen hoor.......als het hcg om de dag verdubbeld dus 100% meer wordt is hij na 1 dag 50% meer dus kun je wel een duidelijkere streep krijgen hoor. Ik heb vanaf 9 dpo getest en tot 13 dpo werd hij iedere dag donkerder.
Oké jij snapt hem dus haha daarom ben ik nooit zo van pas over 2 dagen weer testen. Ben toch al een testfreak, liever weten waar ik aan toe ben! Maar heeft bij jou even geduurd zie ik aan je banner echt top meid!!! Wachten beloond
ja daar hebben jullie helemaal gelijk in!! ik wist zo wie zo al niet wat precies de reden daarvan was haha!! maar is het ook niet zo als het hcg in je bloed zit... dan zit het er toch gewoon en het stijgt in der loop der dagen wat...?! en als nu dus nog 3 te dagen te gaan is voor nod. en mijn temp is ca. 37,2 dat een kans zwanger zou kunnen zijn of dat juist de ongi eraan komt?