Ik test niet meer ik plas alleen maar spookstreepjes whahaha Het testen laat ik aan jullie over ik tuur wel ben inmiddels expert
Jessie mooi! Ichtus ik zie hem duidelijk :-o zeker dat het niet kan? Sjansie op de eerste foto zie ik hem ook!
ik zie weer lichte en twiijfel testen !! mijn duimen draaien Bekijk bijlage 130059 hier de ultieme testrij haha van elke dag vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben tot vandaag ik kan er nu echt mee stoppen wij hebben vandaag het hartje zien kloppen met 7 weken
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!! @Fiet OMG zoveel heb ik er nog nooit gezien haha geweldig en gefeliciteerd met het kloppende hartje geniet er maar van!!
Hier is het helaas weer niets ben ik bang, echt precies dezelfde krampen die ik heb als mijn ongi eraan komt Verwacht hem woensdag bah bah Had zo leuk geweest vandaag een mooi test. Heb na zaterdagavond geen test meer gedaan maar heb er ook geen vertrouwen meer in.
erg he ... en dat zijn echt nog lang niet al mijn testen hoor !! dit zijn alleen nog maar de kruidvat ...
Alle zwangere gefeliciteerd en iedereen die bezig is ik duim dat het bij allemaal snel raak mag zijn! Mag ik hier een plaatje plaatsen van een vage ovulatietest. Ik heb een cyclus van 29-32 dagen beetje wisselend en ik vermoed (kan er flink naast zitten) dat mijn eisprong altijd wat aan de late kant is dus niet voor cd 16. Deze maand begonnen met testen, maar kreeg de testen pas op dag 16 binnen. Toen gelijk begonnen maar geen enkel streepje ook geen lichte te zien tot gisteren. Ik zit wel al op dag 21!! Ook ben ik zaterdag en zondag heel ziek geweest buikgriep diaree en spugen. Geen idee of dat een eisprong in de weg kan staan?? Ik ga zo proberen plaatje in te voegen lukt nog niet echt groetjes en bedankt alvast voor het kijken.
Hopelijk is het plaatje zichtbaar Het gaat dus om een ovulatietest. Was het maar een zwangerschapstest haha
Op mijn kv 2 voor 5 kwam echt een roze streepje van 1 mm precies op de 5de minuut, maarja op de foto is het niet zo goed te zien doordat het nu opgedroogd is. Nouja zal wel ingedroogd zijn ofzo. De eerste 3 minuten kwam er helemaal niks namelijk Nu maar wachten op ongi, en anders vrijdag nog een test doen...
@SusannaC het kan nog netzo goed positief zijn!! Kv geeft voor zover ik gemerkt heb geen indrooglijntje, dus ik duim!!!