Echt helemaal afgesloten heb ik het inderdaad nog niet.. t blijft altijd wel op de achtergrond aanwezig.. maar nu wel op de achtergrond en niet meer op de voorgrond.. das al een hele winst.. het beinvloed niet mijn dagelijkse leven en ik kan er nu op een goede en rustige manier mee om gaan.. ook zie ik de voordelen van NIET nog een kindje enook dat is nog een winst.. op die manier heb ik iig een moeilijke tijd afgesloten.. het is niet meer moeilijk.. wel aanwezig, maar niet meer.. ach je snapt me vast wel.. een kwelling is het iig niet meer.. maar dat moet t ook niet meer worden!!.. vandaar dat ik maar niet test en gewoon afwacht.. uiteindelijk zal het daar toch op neer komen..
@ Ichtus had net even in je fotoalbum gespiekt. Wat zag je het snel bij jou zeg ! Al een flinke buik bij 9 weken, die had ik nog niet eens bij de 20 weken. Prachtig !
@Cindy... dat lijkt me helemal vreselijk.. niet ongi worden.. in mijn bv tijd werd ik ook niet ongesteld.. maar in die tijd hebben we ook maar 1x seks gehad ofzo.. (heb 17 wk volledig bv gegeven..d aarna een combi).. ik vind ongesteld worden (hoe bagger ook) dan toch wel een prettig idee.. .. Stiekem ben ik toch benieuwd naar je testje...
Had zondag al een foto van een heeeeel vaag streepje op een zwangerschapstest geplaatst, hier is deel 2 van vanmorgen
Cindy, ik ben benieuwd naar je testje morgenvroeg.. Ook ik snap helemaal waarom je nog een testje doet van een ander merk ik zou het ook doen
Hallo meiden, @ Female mooie test gefeliciteerd en nu lekker genieten! @ Finnefant ik lijk ook iets te zien spannend @ Mezelf niet te geloven zeg ben gewoon misselijk begon vanochtend al met kokhalzen ( heb ik bij alle 5 de zwangerschappen gehad in de eerste weken) Nu heb ik een broodje op want mijn maag ging me daar te keer en nu blehhh kotsneigingen. Pffff ik wordt gek van mezelf geloof ik! Moest vanmorgen de luier verschonen van mijn zoontje en ging bijna over mijn nek zegt de buurvrouw je bent toch niet zwanger he krijg in een keer zo'n raar gevoel als je dat doet ( ze hoorde mij smorgens altijd) hahaha. Genoeg gezeur over mezelf komen er vandaag nog mooie testen voorbij Ik zeg nog neee joh pfff help hahahaha.
whaha.. ja erg he.. maar dat waren gewoon darmen hoor natuurlijk.. en ik had een goed excuus om mijn buik niet meer in te houden..whaha.. Bij jur (de eerste) vroegen ze bij 9 wk wanneer ik was uitgerekend..aangezien ik pas met 7 wk posi testte wist ik t zelf net..whaha.. ik was met 42 wk dan ook tonnetje rond.. gelukkig is t helemaal goed gekomen..
wat zijn wij 2 eigenlijk ook erg ook he...whahahaha.. kan er gelukkig wel om lachen!!!..zou toch een bak zijn zeg...whahaha..
Oh ja..BB10.. zal t eens proberen.. nog niet gedaan.... *edit* t smaakt naar..................roffel roffel.... RANJA!!!!!..whahahaha
Ja idd maar ben echt misselijk nu kan er nu nog niet om lachen eigenlijk moet echt stil blijven zitten nu anders gaat het mis! Maar het zal zeker een bak zijn whahaha Ga ook wel weer testen maar heb iets tegen de kv nu ivm vage lijntjes dus ff iets anders proberen! Ik heb trouwens het gevoel dat ik ongesteld moet gaan worden heb jij dat ook! Blehhh wij worden gek maar wij houden het wel spannend hier toch
Sorry, hier dan nog een keer deel 2 (jullie schrijven ook zo snel voordat ik de foto er bij had waren jullie alweer 2 pagina's verder) Nou komt ie!
Halloa, Mijn buurmeisje (nee dit keer echt niet voor mezelf) vroeg of ik wou kijken of er een lijntje staat op haar test. Ik meen heel ligt iets te zien. Jullie ook?? het is een test van Etos. En ze zit 4 dagen voor haar NOD. ik plaats hem eerst in het negatief en daarna in kleur.
@Sjansie.. nee heb ik niet.. normaal heb ik (afgelopen maanden althans) een week voor ongi dat er af en toe wat ongikrampjes izjn.. maar niet meer dan dat..maar die week is nog maar net begonnen dus dat zal wel komen.. heb ook nooit echt krampen bij ongi.. ikwordt t gewoon zomaar... en alle andere steekjes etc heb ik altijd zo her en der en af en toe.. MIEKE.. MOOOI. Gefeliciteerd meid..