Lief van jou!!! Ik heb echt heel veel kwaaltjes, als je het mij vraagt zit het goed. Maar ik hoorde dat dit soms na een mk ook voorkomt zonder dat er een nieuwe zw is. Ik ben nu in ieder geval al voor de 2e dag niet aan het werk omdat ik alsmaar moet kokhalzen, beetje raar om dat voor de klas te doen. Verder krampjes, lage rugpijn, boeren en gevoelige )) owja en de poes ligt weer alsmaar op schoot en ik ben weer om 4 uur s'nachts wakker. LOL haha k wordt er zo gek van dat ik een groooooot aantal kv2v5 ga halen en lekker ga testen!!! Ik weet momenteel liever waar ik aan toe ben dan dat ik nog langer wacht! En na alles kan ik omo wit heeeel goed aan!! Hoe gaat het met jou?!
nee meiden....een soort schaduw maar die zie je op alle testen... Maar even off-topic....gister kreeg ik ineens ongi-krampen..en nu ook wat bruinige afscheiding..maar uhm voor ongi te worden moet je ook een eisprong hebben of niet? Ik bedoel het is geen opgewekte ongi door de pil, cerazette slik je door en het is ook geen tussentijdse bloeding want ik heb echt een ongi-gevoel....
deze pil krijg je als je bv geeft...hier zitten minimale hormonen in...is veilig voor mijn dochter.. Deze slik je door en wordt je misschien helemaal geen ongi meer of van die tussentijdse bloedingen....
Nou dat had ik dus bij de vorige zwangerschappen ook behalve bij 1. Een week lang voor nod kwaaltjes daar werd ik gek van en pas minimaal 1 dag voor nod kunnen testen dus ik wacht wel op ongi of anders doen we er nog wel 1
ah oke....nu meid even afwachten en testen maar!! Ik heb bij matcare besteld 3x3 testen nou zo kun je testen!!!
Ik had 7 febr. bij matcare testen besteld en bij z&k maar nog niets binnen Had vorige week een mailtje gestuurd naar beide en ze zeiden misschien heeft tnt vertraging wacht vandaag nog af krijg ik vandaag niets dan maar weer mailen
nee hoor is toch brievenbuspost? Die is gewoon kwijtgeraakt....ik vindt dat je gewoon moet eisen dat je ze morgen wilt hebben..moet je schrijven anders heb ik ze straks niet meer nodig
wat bedoel je die vreemd ongi? Juist door bv en pil wordt ik het niet...maar vraag me nu dus af of ik geen ei heb gehad dan
CINDY.. ik had rond 4 maanden (na bevalling dan he) ook wat bruin verlies.. paar dagen.. 2 wk later weer.. en 4 wk daarna werd ik voor het eerst echt ongesteld..ik had overigens geen krampen, maar die heb ik nooit!
nou krampen heb ik dus wel gewoon licht wel alsof ik ongi wordt..maar ik bedoel te zeggen, dat je bij een gewone pil ongi wordt omdat je stopt met de pil dus deze is opgewekt zeg maar..maar deze slik je door dus hoe zit dat dan he Trouwens ik geef wel nog bv he...jij toen toch niet meer?
toen ik bruinverlies had wel.. ik heb tot 17 wk volledig bv gegeven.. daarna een combi met fv aangezien Anna niet groeide.. ik slikte geen pil overigens..