Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 7 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

:(:(
    Dan moet je urine er toch uit lopen ?

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

foto :D

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Mee terug gaan krijg je nieuwe. Je betaalt toch niet voor niets.

4. Seth

Seth Niet meer actief

Heeft Cerazette invloed op mijn menstruatie? En kan ik deze uitstellen of vervroegen?

Dit had ik dus constant met cerazette.... (bij eerste bv)
    buikpijn en onregelmatig bloeden hield op toen ik met rot pil stopte...

met tweede pas ongi na 10 maanden (stoppen bv)

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    euh.. SJANSIE.. ander testen ook graag op foto zetten aub..

en vraagje aan allen..

heeft de DA test ook roze indroogstreepjes?????

6. Female

Female Niet meer actief

@seth; ik heb het maar half gelezen allemaal, maar ben je nu weer zwanger of niet...?

7. Female

Female Niet meer actief

@ Ichtus; wat vaag allemaal zeg met die testen... Je zou toch denken dat dat niet kan...
    Beetje persoonlijk vraagje (hoef je niet te antwoorden natuurlijk ;)); ik krijg soms het gevoel dat je man gesteriliseerd is maar dat jij eigenlijk nog heel graag een kindje zou willen.... (nogmaals, sorry als je de vraag niet op prijs stelt :))
    @ DA testen; geen idee, heb ik nog nooit gekocht...

8. Seth

Seth Niet meer actief

niet meer getest... maar mn persona is opeens wit... ofja een streepje ....
    het ZOU dus kunnen zijn dat de testen hebben gereageerd op een eisprong....
    (heb jammer genoeg vorige week woensdag niet getest met persona)

hoop het eigenlijk niet, want zou betekenen dat ik binnenkort weer kan gaan testen......;)

Goeie nieuws...: vent gaat onder het mes... maarja als ik net de testen van ichtus bekijk, betekent dat ook niet alles.... :D

9. Female

Female Niet meer actief

Oh oké ik wist het even niet meer hoor :D
    Nou ja, als jullie beiden zeker weten dat het goed is is het toch beter dat hij gesteriliseerd word, niet? Dat brengt toch wel wat rust..

10. Seth

Seth Niet meer actief

ach volgens mij blijf ik rammelde eierstokken houden.... maar EENS houdt het op..... toch... :)

gefeliciteerd trouwens... :)

11. Female

Female Niet meer actief

Ja het blijft soms kriebelen. Maar grote kans dat het dat zo af en toe nog doet na nr 6 :D

Dankje.

12. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Volgens mij wel want ik heb hem ook :D
    Zelfs vorige maand zie mijn album

13. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Foto Ichtus?????

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    FEMALE.. nee hoor mag je best vragen.. en t klopt ook.. ik heb heel veel moeite (gehad) met t feit dat hub niet meer wilde..(ik dus nog wel) die wens was heel sterk aanwezig.. om wanhopig van te worden.. maar goed.. hij wil echt niet meer dus dan doet mijn wens niet meer ter zake.. en hoe moeilijk dat ook is.. dat vind ik toch echt.. als we nu geen of 1 kind hadden dan had ik wellicht anders gedacht, maar we hebben er 4.. wanneer stop je dan.. zoals je al zegt.. ook na nr 6 zal t zelfs nog wel blijven kriebelen denk ik..

Tis een moeizaam proces geweest.. op 31 dec werd hub steriel verklaard en gek genoeg luchtte me dat heel erg op.. toch is de wens niet verdwenen.. het leeft mee op de achtergrond en waar ik de maanden voor het definitieve oordeel nog wanhopig hoopte op een wonder hoop ik nu nog wel voor de toekomst stiekem in mezelf, maar niet meer wanhopig.. ik zal niet de eerste zijn denk ik soms dan maar.. maar ja.. de kans is nihil... Ik ben er niet meer verdrietig van.. de wens is er nog steeds, maar ik ben ook zonder vervulling erg gelukkig..!!.. dat is al een hele winst..

en mijn streepjes.. sja..

en zoals ik lees kan ik de DA test van vanmiddag..(bloos) dus gewoon door de plee spoelen...2e roze lijntje, maar deze verscheen rond de 10 minuten.. heb tot 5 minuten zitten turen zonder wat te zien.. vakje bleef ook lang helemaal roze.. na 9 of 11 minuten..(heb t niet strak bijgehouden) ging ik nog s kijken.. toen was het vakje wit op het lichte tweede roze streepje na..ach ja....

oh foto volgt nog.. camera is aan t laden (foto is al gemaakt, maar moet m nog overzetten)

15. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ichtus, ik ben heel benieuwd naar je test ;)
    Rose lijkt me geen indroger... zeker niet binnen afleestijd :D

16. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    oke ik blijf nieuwsgierig stiekum hoop ik ook nog steeds dat je wens uitkomt hihi.

xxx Joyce

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ...in t echt is ie natuurlijk iets duidelijker.. bla bla bla:cool:

18. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Die is wel heel duidelijk ;)

19. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    ehm Ichtus misschien ben je toch zwanger die is idd wel echt duidelijk en roze. Nu ben ik wel heel benieuwd hoe het eruit ziet als je op dag 28 zit.

xxx Joyce

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    maar ja.. weet niet of ie binnen de tijd kwam.. kan ook wel met 11 of 12 minuten zijn.. je mag m na 10 minuten niet meer aflezen!!!...

Deel Deze Pagina