Oh wat voel ik me dan bijzonder bevoorrecht zeg!!!...en ik kan alleen maar zeggen dat ik voor je duim meid.. knuffff
geen idee.. ik hou t niet bij.. ik had op dag 11, 12 en 13 rekbaar slijm.. dus toen dacht ik al dat mijn cyclus weer 28 dagen zou zijn.. op dag 14 wel wat ei pijn.. maar ook de dagen erna wel wat ei pijn.. dus ja.. kan ook wel wat later zijn geweest...
Lara al tijd die je moet wachten tot een posi test is lang. Maar het mooie is je hebt een regelmatige cyclus en dat is al wat waard en des te eerder kans dat het raak is. Maar het is en blijft frustrerend dat wachten.
Thx lief van je! En idd als je echt zwanger zou zijn nadat je man steriel verklaard is dan heeft je man wel superzaad
Doe donderdag gewoon nog een test ichtus dan heb ik leuk verjaardagscadeautje hihi. En je zit op 21 feb dan op dag 28/29 xxx Joyce
dat had ie wel ja.. volgens de zaadanalyse was er niets meer gevonden.. zelfs niets doods...helemaal niets...dus t kan gewoon echt niet!!
Ja ik weet het dat is idd mooi en doe iedere maand ook ovutestjes en die knallen mooi op dag 12 en 13 en daarna keurig op dag 26 ongesteld maar juist daarom vind ik het zo eng. We weten precies wanneer mn eisprong is en toch lukt het niet Maar geduld is idd moeilijk hoe lang het ook duurd.
Ichtus, jij hebt echt streepjesurine!! Maak je niet gek he meid, ik zie ook wat maar je weet dat het onmogelijk is!
Dat het niet kan zou ik niet zeggen, ik ken iemand bij school die het ook is overkomen sorry wil je niet nog gekker maken hihi Gewoon nergens vanuit gaan dan is het alleen maar leuk, al is nergens vanuit gaan niet zo makkelijk
hier is de laptop leeg.. Odess.. jij snapt m... ik ga zo lekker mijn bed in.... kom morgen nog wel f spieken.. koes koes
Hier ben ik weer. Vanmiddag bij de dokter geweest. Heb daar een test gedaan en heb later te horen gekregen dat ie negatief is. Is dus indd mijn ei, maar goed dat we afgelopen dagen gewoon geklust hebben Dokter wil me wel terug zien deze week om het eens te hebben over onregelmatige cyclus, ben ik erg blij mee. Hij zei het zelf dus natuurlijk ga ik daar op in. Maar wie weet is het deze maand wel raak, heb nog steeds hoop Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor de reacties. Het blijft trouwens nog steeds raar waarom die test gister een licht streepje liet zien want dokter zei ook, streepje is een streepje... Slaap lekker allemaal!!
Ichtus heb je die laatste foto bewerkt? Donkerder gemaakt? Straks gaat je hubbie nog denken dat jij ergens anders lol maakt?
ja maar dat doe je nu nooithahahahaha...ja meid deze test is echt wel positief! Maar ik heb eens in je album gekeken en die kruidvat is ook positief van vorig jaar en je was niet zwanger uiteindelijk? Als ik je niet kon zou ik bijna gaan zeggen je bedondert de boel
Haha nee is echt gameover,een spierwitte test voor NOD en het gevoel wat ik altijd in mijn buik heb de dag voor de duivels komen dan heb ik echt geen hoop meer. Maar lief dat je positief blijft