Jammer he, maar ik zou graag geen hoop willen maar zekerheid. Hahah het is ook zo gek, dat ik een op eens een cyclus van 37 heb.
he Jammer Pindakoek.. maar euh.. je nod is nog ff niet.. kan ook innestelingsdip zijn toch?? of ben ik nu heel optimistisch!!
ja.. ongipijntjes zeggen ook niks.. kan ook innesteling zijn of begin van ongi tijdperk.. al die steekjes en krampjes horen bij twee uitersten.. lastig hoor... ik blijf gewoon nog ff stug doorduimen!!!
Mag ik op de vroege ochtend even m'n blijdschap met jullie delen... Heb zojuist getest met kv2v5 (had een setje gekocht omdat ik het zo leuk en spannend vind om te testen ) en binnen 5 minuten was dit het resulaat (dus: li. is controle, re. is teststreep) Zo'n test heb ik echt nog nooit gehad. De laatste zw.schap bleven de testen veel lichter en werden ze na een week een keer donkerder. Wat achteraf dus ook de mk verklaard... Liefs
Gelukkig Female! Ben echt blij voor je!! Dit is gewoon weer een plakkerd!!! @de rest: wat jammer van jullie negatieve testen!
Vanmorgen nog een keer getest, na mijn vage test van gister, nu een duidelijker streepje te zien!! Nog steeds niet heel duidelijk maar absoluut beter dan gister!!! Ben gewoon zwanger van nr. 2!!