Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 8 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    posi meiden van harte !! geweldig

marieke een vk hoort je echt 24 uur per dag te woord te staan hoor ..
    ik dacht ook dat ik zou zeuren als ik zou bellen maar dat hebben ze echt duidelijk gemaakt dat dat echt zo niet is ..
    meissie gewoon bellen .. pech als ze het niet leuk vinden ik vind het echt schandalig als je niet zou kunnen of mogen bellen en dan echt op zoek gaan naar een andere vk !!
    dikke knuffel en sterkte .. maar bruin is oud he !! dat is posi ..

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Evira@ Nee niet veel hier heb hier niks te zoeken he! helaas.
    Het gaat wel met mij hoor dankje.

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    WHAAA !!! heb ik dat gemist dan !!
    serieus ik hou je (bijna) elke maand in de gaten of je al zwanger bent !!! :D:D

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    kim gefeliciteert !
    leuk samen met je (hele lieve) zus zwanger !

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    JAAAA !!! gefeliciteerd !!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @ikhebjelief.. JAAAHHH nu zie ik m ookk!!!.. gefeli meid..

!G98.. WOWOWOWOOW.. mooi hoor.. en nog net op de valreep.. GEFELICITEERD

@Februari.. jammer zeg, maar geen bloed geeft moed is t toch??

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mooi sjees ! gefeliciteerd !

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zag het toevallig :D GEFELICITEERD!! Leuk leuk!!!!

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland

Haha thnx Lydia!
    Na alle onderzoeken vorig jaar hebben we besloten om alles even lekker op een laag pitje te zetten en te genieten van ons zelf!

Ik moet zeggen dat het nu wel erg onverwachts is, omdat we er gewoon niet meer op gerekend hadden en omdat we het op een laag pitje hebben gezet, maar welkom en gewenst is het zeer zeker!

Ik zag dat jij ook zwanger was! Nog van harte.... ik heb de laatste paar maanden niet veel meer op zwpagina gezeten.

10. februari

februari Actief lid

22 feb 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah haha nou het is dat ik werkelijk niets voelde, maar als ik ook maar iets vaags had gevoeld van een symptoom of dergelijke had ik ook al een paar dagen voor NOD getest hoor... maar ik zit nog in de eerste ronde dus dan mag dat he hihi:D:p

ichtus: lief! jaa dat is natuurlijk ook zo maar verwacht mijn menstruatie wel hoor... ik voel een hoop gerommel en steekjes in mijn onderbuik:( Maar stiekem hopen mag natuurlijk altijd:D

Dietje: ik heb jou foto ook even in negatief bekeken en daar zie ik op de foto van de twee testen het streepje op de bovenste test best goed! Spannend joh, wanneer ga je weer testen?

11. februari

februari Actief lid

22 feb 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    sjees van harte meid!:D

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ Sjees en g 89 van harte!!

@ Dietje en Februari, ik zie niks, sorry!

@ Mariekek, ik heb t zelf ook gehad, ik kreeg (juist op t moment dat we het mijn schoonouders vertelden) onwijze buikkramp en had toen roze afscheiding en beetje bruin. maakte me vreselijk zorgen en heb de hap gebeld (was nog niet bij een vk, en ik was op Terschelling...... Ze zeiden toen dat ze in dat stadium toch sowieso niks konden doen, en dat ik af moest wachten. Dat geldt denk ik ook voor jou, de vk kan er nu denk ik ook echt niks aan doen, op een echo is denk ik ook niks te zien. Enige wat heel misschien wel kan, bedenk ik me nu, is dat je een bbz hebt (omdat je ook buikpijn hebt) \ik wil je echt niet onnodig bang maken...! En ik heb meer t idee dat je klachten van de buikpijn horen bij een blaasontsteking (omdat plassen ook pijn doet). Ik heb t ook gehad, dat ik toch een blaasontsteking + schimmelinfectie had en de huisarts eerst niks zag.
    Misschien moet je eerst even de hap bellen, want ik vind wel dat er op t bandje van de vk niet voor niets staat dat het echt alleen is voor bevalling en kraambed.... De hap is er voor dingen die niet spoedeisend zijn, maar ook niet kunnen wachten tot morgen....

sterkte!

13. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36

dames, iemand een antwoord? Of is er een ander topic voor dat iemand weet?

14. nathalie90

25 jan 2009
    46
    0
    0
    groningen
    hallo sinds een lange tijd niet online zijn geweest heb ik een vraag over een ovulatie test die ik vandaag heb uitgevoerd.
    ik ben tussen de 7 en 11 maart ongesteld geweest maar nou heb ik vandaag een test gedaan en er kwamen 2 streepjes alleen was 1 streepje iets minder licht dan de andere wat hou dat ik ik wordt van de gebruiksaanwijzing ook niet echt wijs kan iemand mij uitleg geven.

groetjes nathalie

15. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi nathalie, ze moeten allebei even donker zijn (of de teststreep donkerder) misschien kun je even een foto plaatsen, dan kunnen we makkelijker meedenken...

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    G89 , nou helemaal geweldig toch dat het dan toch raak is ! :D t is je KEI gegund !!

ik zag het al ja dat je wat minder online was.. !

nou genietze :D !

17. nathalie90

25 jan 2009
    46
    0
    0
    groningen
    hierbij de ovulatietest die jullie mogen beoordelen of er binnen kort een eisprong bij mij is.?

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik zou beter doortesten :) , hij is onderweg :)

19. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    @ Sas 26, bij mij hadden de ovutesten wel een soort aanloopje, maar op de dag dat ie posi was echt knal. (testpoint)

Heb op de dag dat ie posi was 2 x getest omdat ik die streepjes zo leuk vond ...

Ook nog met Cb digitaal om 't zeker te weten. daarna werden ze steeds lichter.

20. nathalie90

25 jan 2009
    46
    0
    0
    groningen
    oke dankje wel dat was dus mijn twijfel of die er nu wel zat of niet morgen maar even weer testen en dan maar even kijken hoe de streepjes dan zijn.

Deel Deze Pagina