Goedemorgen! dietje hij is voro mij te ver weg ook als ik erop klik sorry! yvonne dat wordt leuk shoppen in engeland! ik zie hem ook gefeliciteerd!
AAAAAHHHHH Zou het écht kunnen?? Ik ken mijn manlief, die gaat dit streepje nog niet geloven, dus ik hoop dat ik van het weekend in Engeland een positieve digi krijg, dat wordt dan een leuke zondagavond.. Maar arghh wat lastig om je mond te houden! Ben ook gewoon een beetje bang omdat ik eerder een nog duidelijker streepje als deze heb gehad, maar die bleek vals.. maar die kwam pas na 10/15 min en deze was echt binnen de 5.. is echter wel nog duidelijker geworden na de 5 minuten, kan dat??
Kan ik me voorstellen die van mij schiet nu ik aan de primoluut zit ook ineens omhoog snap er niks meer van...
Sansky, mooie temp! Leuk om te zien he?!! Dietje, ik zie helaas niets... Yvonne, ik zie zonder te turen een streepje! Spannend hoor! Happymama, geweldig, wat een mooie test!! Gefeliciteerd!!
bedankt voor het kijken dames ik had deze ook nog, maar volgens mij is er echt niets te zijn Yvonne, van harte meid, volgens mij ben je wel zwanger *jeeeeej*
Vanmorgen een negatest. Na een half uur toch een streepje te zien. Dus naar het kruidvat gewandeld en een nieuwe poging gedaan. NIet met ochtendurine... Maar na 5 min dit resultaat.... Wat vinden jullie???