Nathalie dan is de kans groot dat je test van gister positief was en de piek nu vervaagd ongi 10-3 cyclus van 28 dus waarsch. Op dag 14 (24-3)eisprong.. De lh piek is 12 tot 48?!uur van tevoren ongeveer.. Dus dat kan kloppen met je testen... dan heb je vandaag of morgen je eisprong!
dat dacht ik ook wel...krijg zsm echo om te bepalen hoeveel weken ik ben want dat is wat onduidelijk, aangezien ik niet eerder heb gemerkt dat ik zwanger was...
hellepelle, ik ben wel benieuwd naar je testje morgen aangezien je temperatuurkaartje! Mijn tempkaartje is ook zo onduidelijk en zit nu alweer op dag 40, terwijl ik de afgelopen vier maanden redelijk regelmatig was.
Happymama: ja mooi!! genieten meid! Dietje: ik vind het heel moeilijk, ik lijk op de laatste in het negatief wel iets te zien, maar het is heel vaag. Maar deze testen schijnen meer hcg nodig te hebben dan de kv2voor5 dus ik zou zeggen ga die proberen! Yvonne: ja ik zie een tweede streep, mooi hoor! Hellepelle: jaa ik hoef niet te turen hoor, gefeliciteerd! Marieke: wauw wat een knaller! heel erg fijn dat je geen nare klachten meer hebt.. ik hoop dat je nu lekker kan genieten en dat je een mooie echo gaat krijgen! Frutsel: baalen dat je nog geen posi ovutest hebt. Ja ik had ook pas op CD 30 een posi ovu test, maar ik ben net pas met de pil gestopt. Ik hoop dat ie snel posi wordt meid! Catwoman: wauw te gek meid! Nathalie: Je testen zien er niet positief uit. Ik denk op basis van de testen dat je je piek nog niet heb gehad, maar deze testen zijn niet geweldig dus als ik jou was zou ik anderen gebruiken. Deze werden bij mij positief terwijl ik 2 weken later pas echt mijn ovulatie had.. Succes meid! Nou ik ben vandaag inderdaad ongesteld geworden en ohhh wat heb ik een pijn zeg! Mijn buik en rug are killing me, auw!! Liefs
Nathalie als k je testen zo zie heb je deze maand een langere cyclus.. Ze zijn niet positief en de kleuren van de teststrepen liggen dicht bij elkaar.. T kab iedere dag iets lichter of donker zijn.. Pas wanneer je teststreep net zo donker als de controlestreep is, is het positief en word ie daarna vanzelf lichter... Nog ffies doortesten dus!
Aowyn, vandaag 7 weken, JOEPIEEEEEEEEEEEEEEE gefeliciteerd! Het gaat echt wel goed komen bij jou! Heb je maandag je echo las ik ??? Spannend zeg!
Heej meiden... Temp was dus toch een duidelijk teken.. Vanmorgen helaas gewoon ongi geworden. Het was dus wel even zo, maar heeft niet zo mogen zijn. Op naar de volgende ronde. In elk geval bedankt voor de bevestiging van mijn streep.
hallo meiden, ik lees al een tijdje mee met jullie maar reageer eigenlijk niet. Maar nu heb ik jullie mening hard nodig. Ik zit vier dagen voor NOD en had vanmorgen deze test. Wat denken jullie? Ben een beetj terughoudend omdat ik eerder een vmk heb gehad....
heb m voor je in het negatief gezet(als je dat niet erg vindt, maar vast niet) en meid jij bent zwanger!!
Dank je wel Cindy! Ik zit hier helemaal te trillen van de zenuwen...... Ik hoop dat anderen hem ook zien net als jij. Een beetje bevestiging is wel fijn.