Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 8 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie90

25 jan 2009
    46
    0
    0
    groningen
    die is zeker duidelijk :)

2. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Nathalie dan is de kans groot dat je test van gister positief was en de piek nu vervaagd

ongi 10-3 cyclus van 28 dus waarsch. Op dag 14 (24-3)eisprong.. De lh piek is 12 tot 48?!uur van tevoren ongeveer.. Dus dat kan kloppen met je testen... dan heb je vandaag of morgen je eisprong!

3. nathalie90

25 jan 2009
    46
    0
    0
    groningen
    oke hierbij de foto ik hoop dat je het goed kan zien

4. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    dat dacht ik ook wel...krijg zsm echo om te bepalen hoeveel weken ik ben want dat is wat onduidelijk, aangezien ik niet eerder heb gemerkt dat ik zwanger was...

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oooh djw!! ik denk de meesten zijn mij wss al vergeten :) op enkele na ;) ga ff kijken!

6. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    hellepelle, ik ben wel benieuwd naar je testje morgen aangezien je temperatuurkaartje!
    Mijn tempkaartje is ook zo onduidelijk en zit nu alweer op dag 40, terwijl ik de afgelopen vier maanden redelijk regelmatig was.

7. februari

februari Actief lid

22 feb 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happymama: ja mooi!! genieten meid!:D

Dietje: ik vind het heel moeilijk, ik lijk op de laatste in het negatief wel iets te zien, maar het is heel vaag. Maar deze testen schijnen meer hcg nodig te hebben dan de kv2voor5 dus ik zou zeggen ga die proberen!

Yvonne: ja ik zie een tweede streep, mooi hoor!:D

Hellepelle: jaa ik hoef niet te turen hoor, gefeliciteerd!:D

Marieke: wauw wat een knaller! heel erg fijn dat je geen nare klachten meer hebt.. ik hoop dat je nu lekker kan genieten en dat je een mooie echo gaat krijgen!

Frutsel: baalen dat je nog geen posi ovutest hebt. Ja ik had ook pas op CD 30 een posi ovu test, maar ik ben net pas met de pil gestopt. Ik hoop dat ie snel posi wordt meid!

Catwoman: wauw te gek meid!

Nathalie: Je testen zien er niet positief uit.:( Ik denk op basis van de testen dat je je piek nog niet heb gehad, maar deze testen zijn niet geweldig dus als ik jou was zou ik anderen gebruiken. Deze werden bij mij positief terwijl ik 2 weken later pas echt mijn ovulatie had.. Succes meid!

Nou ik ben vandaag inderdaad ongesteld geworden en ohhh wat heb ik een pijn zeg! Mijn buik en rug are killing me, auw!!

Liefs

8. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Nathalie als k je testen zo zie heb je deze maand een langere cyclus..
    Ze zijn niet positief en de kleuren van de teststrepen liggen dicht bij elkaar.. T kab iedere dag iets lichter of donker zijn..

Pas wanneer je teststreep net zo donker als de controlestreep is, is het positief en word ie daarna vanzelf lichter...
    Nog ffies doortesten dus!

9. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Aowyn, vandaag 7 weken, JOEPIEEEEEEEEEEEEEEE :D gefeliciteerd!

Het gaat echt wel goed komen bij jou! :)
    Heb je maandag je echo las ik ???
    Spannend zeg!

10. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Vandaag mijn laatste testje opgemaakt!
    T-streep was donkerder als de C-streep.... zo mooi! :D

11. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Heej meiden... Temp was dus toch een duidelijk teken.. Vanmorgen helaas gewoon ongi geworden. Het was dus wel even zo, maar heeft niet zo mogen zijn. Op naar de volgende ronde. In elk geval bedankt voor de bevestiging van mijn streep.

12. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    hallo meiden, ik lees al een tijdje mee met jullie maar reageer eigenlijk niet. Maar nu heb ik jullie mening hard nodig. Ik zit vier dagen voor NOD en had vanmorgen deze test. Wat denken jullie? Ben een beetj terughoudend omdat ik eerder een vmk heb gehad....

13. Alita

Alita Niet meer actief

sorry ik niet:(

14. Alita

Alita Niet meer actief

Ik bedoel de matcare:( die mag je toch wel langer aflezen?

15. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    en hier nog eentje:
    Graag jullie eerlijk mening

16. Alita

Alita Niet meer actief

mooi:D

17. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie duidelijk een tweede streep!:D

18. Alita

Alita Niet meer actief

heb m voor je in het negatief gezet(als je dat niet erg vindt, maar vast niet:D) en meid jij bent zwanger!!

19. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Dank je wel Cindy! Ik zit hier helemaal te trillen van de zenuwen...... Ik hoop dat anderen hem ook zien net als jij. Een beetje bevestiging is wel fijn.

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Manoontje,voorzichtig gefeliciteerd! Want ik zie hem ook! :D

Deel Deze Pagina