ah nou dan is die gewoon niet zo gevoelig meid Ik ben benieuwd morgen!! Je zou ook al een van cb wel/niet zwanger kunnen doen overmorgen of zelfs morgen
hier nog een foto van de 2 testen die ik heb gedaan.vandaag heb ik voor mijn eigen gevoel nog een test gedaan om zeker te zijn..en weer zo positief als wat..
Even een vraagje tussendoor, ik heb vanmorgen gestest met 2v5, wil graag vanavond samen met manlief een CB met indicator doen. Kan dat? Of moet dat ook smorgens? Mn test vanmorgen was overduidelijk positief..... Hoe duur zijn die eigenlijk?
@catwoman: gefeliciteerd meid!! Hartstikke zwanger!! Zie ik het nou goed en zijn de streepjes van de onderste test verder naar links? Of lijkt dat zo door de foto.. Geniet ervan, die van mij zijn nog hageltjewit en ik voel me toch echt anders dan anders Mag ik vragen wat jij voelde voor je NOD? Het moet in een ander topic, i know, maar daar zijn ze niet zo actief meer
@Loesje: Testen van CB zijn wel een stukkie duurder.. Maar als hij vanochtend positief was, is hij dat vanavond ook wel hoor!! Ik heb altijd begrepen dat je vooral vroeg in je zwangerschap 's ochtends moet testen omdat je hcg dan nog niet zo hoog is.. Gefeliciteerd trouwens!!
Als die van vanmorgen duidelijk was kun je best vanavond testen hoor...ik zou gewoon nu niet meer veel drinken en niet meer plassen
@ Bootsie: Je vraagt het wel niet aan mij, maar ben toch zo brutaal om te antwoorden Heb vandaag positief getest en woensdag was waarschijnlijk mijn NOD. Ik had erge buikpijn wat steeds wegging en weer terug kwam. De pijn was lager dan de pijn die ik heb als ik ongi ga worden. Ook had ik felle steken linksonderin, wat wisselde met rechtsonderin. En ik had paar keer last van hoofdpijn, maar weet niet of dat door de zwangerschap komt, want heb ook last van migraine. Ook moest ik gisternacht opeens plassen en wordt ik steeds vroeger wakker. Hoop dat je er wat aan hebt, maar tis bij iedereen natuurlijk anders....
@loesje: Haha ik vind het alleen maar leuk dat je reageert hoor Ik heb morgen m'n NOD, maar ik herken veel van je symptomen! Het lijkt allemaal zo op mentruatieklachten, dat is het lastige.. Ik ben echt ontzettend opgeblazen de laatste paar dagen, ben een beetje "warrig" en heb vanaf vanochtend ook ineens pijn linksonder! Nouja, het is niet echt pijn.. Het zijn een beetje van die zeurderige steken. Wij zijn nog niet echt "bezig" (het is voor mijn vriend nogal een grote stap om "ervoor te gaan" hihi, logisch ook..) maar hebben het de afgelopen maand wel onveilig gedaan dus ik houd het altijd goed in de gaten. Liever een keer teveel testen dan te weinig.. Heb vandaag nog negatief getest Maaaaar het allerbelangrijkste: GEFELICITEEEERD!!
klopt..op die ene test zijn de streepjes idd verder naar links... maar ja het is een posi test hihi ik kan je helaas niks zeggen wat ik voelde want ik ben totaal onverwachts zwanger geworden..ik heb ook niks gemerkt aan klachten omdat ik al misselijk enzo was van een hersenschudding. het enige wat ik heb is licht bloedverlies, soms wat kramp in me buik en mijn darmen die overhoop liggen... hopelijk kan iemand anders je vraag beantwoorden
Ik zat ook steeds te twijfelen, maar gistermorgen onderweg naar mn werk kon ik bijna niet normaal zitten van de buikpijn/steken! Heb toen gelijk een Ibuprofen ingenomen, dacht dat het toch van de naderende ongi was, maar verder de dag niets! Dank je wel!!!!
@Zwanger zijn en kwaaltjes....het is gewoon zo irritant dat je meestal hetzelfde voelt dan als je ongi wordt. Alleen ga je nu zo erg opletten dat je meent van alles te voelen hahaha.... Maar ik hoop voor je dat je zwanger bent bootsie!!
Ja irritant he! Ik voel van alles nu, maar het kan zomaar zijn dat ik morgen ongesteld word! Helemaal omdat we natuurlijk nog niet echt aan het "klussen" zijn.. Maar we zijn het er beide over eens dat als het zo is, het meer dan welkom is!!!! Maar goed, de echte stap zetten is natuurlijk altijd spannend Helemaal voor m'n vriend hihi, hij is bijna 31 en ik zeg al steeds dat je er toch nooit helemaaaaal klaar voor bent en dat je het pas voelt en er naartoe groeit als je eenmaal zwanger bent.. Denk ik?? Nou, we zien het wel! Ik hou jullie wel op de hoogte, en mocht ik een vage test hebben morgen: ik zit in ieder geval al in de goede topic haha
Heb je gister pas getest? Of dacht je dat de ongi er misschien alsnog aankwam? Zijn het andere steken dan je normaal bij je ongi hebt? Ik weet niet zo goed meer wat ik voel haha, misschien moet ik straks de laptop dichtklappen en lekker boodschappen gaan doen ofzo, even m'n verstand op 0 Met welk merk heb je getest? Ik hoor en lees overal dat de 2 voor 5 euro testen van kruidvat erg nauwkeurig zijn.. Ik had sensitesten besteld op internet, die zouden 4 dagen voor je NOD kunnen testen, maar dan staat alsnog in de gebruiksaanwzing dat het meest betrouwbare resultaat op je NOD is Mooie verkooptruucjes!!! :x
Wat grappig! Ik dacht dat die streepjes "voorgeprogrammeerd" waren hihi, misschien een productieverschilletje Ja ze zijn hartstikke positief! Misselijk van een hersenschudding? Jeetje! Heb je een ongeluk gehad? Mijn darmen liggen idd ook overhoop En ik ben zo stijf als een plank in m'n hele lichaam....
@Cindy: Ja, i know! Maar vanaf nu zal ik het moeten doen met paracetamol @ Bootsie: Nee vandaag positief getest! Vorige week vrijdag ook getest, maar negatief. Afgelopen woensdag waarschijnlijk dus mijn NOD en vandaag dan positief getest! Heb me heel de week in kunnen houden, had ook niets in huis Heb beide keren getest met KV2v5! Wil vanavond een CB met indicator kopen en die dan doen. Morgenochtend of zondag nog de KV2v5 test doen! Wanneer vertelden jullie het aan je ouders/dichtbijzijnde familie/vrienden? Ik wil hier nog wel mee wachten, aleen niet bij mn ouders en schoonouders! Ik wil er vanavond heen... Ben wel heeeel pril, maar dat zeg ik er dan wel bij...Kan het gewoon niet voor me houden! Sorry was weer ff offropic
hallo anz87 ik heb vandaag weer een test gedaan en die was dit keer weer heel erg goed te zien dus ben benieuwd hopen dat het lukt misschien dat je een foto van die test wil hebben kan dan wel hoor zet hem er graag op zodat iedereen kan oordelen over de test.