Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 8 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Hallo allemaal,

hier nog een posi tester! (ovutest dan)
    ten minste, dat denk ik...
    vanochtend meteen na opstaan getest en super posi. maar was dus ochtendurine dus nu net ook nog maar een keer over gedaan.
    Had om 2 uur nog kop thee op en pas nu net weer geplast. kan ie dan twee keer vals positief zijn? ik denk zelf van niet,
    dus dat wordt klussen!
    Ik ben dus blij want is de allereerste keer dat ik posi test en dus eindelijk zeker weet dat ik gewoon zwanger kan worden.
    (is pas 3e ronde, maar goed, had nog geen positieve ovulatietest gehad! hoezo onzeker :$

Fijn weekend allemaal!

2. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    @ bootsie: haha ik heb geen idee of dat zo is maar kan idd productie foutje zijn ofzo ;)
    en wat betreft die hersenschudding;
    ik woon sinds kort in een ander huisje en die trap naar boven toe is nogal smal en heb behoorlijk me hoofd gestoten met als gevolg dus die hersenschudding...die is nu inmiddels over maar heb daar behoorlijk last van gehad..hoofdpijn en misselijk voornamelijk..dat zijn ook klachten die bij beginnende zwangerschap voor kunnen komen dus vandaar dat ik het niet heb opgemerkt...

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Frutsel, fijn dat je je ei hebt gevonden! Het duurde jammer genoeg best lang....

@de positesters: gefeliciteerd :D :D

4. Alita

Alita Niet meer actief

oh mannen zijn nooit klaar:D

5. Alita

Alita Niet meer actief

Mag soms wel hoor:D
    Bij de eerste met 9 weken en de tweede 5 weken:D

6. Yvonne84

Yvonne84 Lid

9 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    He meiden,
    Vanuit Engeland een positief bericht!! Vanochtend weer een 2v5 gedaan en deze was, binnen de tijd weer, een stuk duidelijker!
    Begin er nu in te geloven :) :) :)
    Ga morgen en zondag nog testen en als ze steeds donkerder worden doe ik zondag de digitale, want 's avonds zie ik manlief weer..
    Kan nu geen foto's oploaden maar die komen als ik terug ben.
    Iedereen veel succes met testen komend weekend!
    XXX

7. nathalie90

25 jan 2009
    46
    0
    0
    groningen

Gefeliciteerd :)

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    catwomen : hopelijk is het duidelijk zegt ze ;) !
    kei mooie test :D

februari , balen .. op naar over een week of 4 een knaltest !

manootje gefeliciteerdd , ik duim op een plakbeeb !

zag het odnerschrift van meid89 ook .. jezus zeg kies voor jezelf !!!

9. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha ik bedoelde dat je zelfs door de onduidelijke foto een knaltest ziet :D;)

11. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36

Lydia: ik ben het met je eens betreft meid1989!!

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

Meid89, wat een naar onderschrift zeg ! Kies voor jezelf en voor je kindje. Maar wellicht dat je hier niet geheel op je plaats bent ? Hier zijn volgens mij alleen maar dames, die heel graag zwanger willen worden en niet kiezen voor een abortus :(

13. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    oke dames
    mijn beste vriendin is hier en ze was nieuwsgierig dus we zijn naar trekpleister gereden en hebben testen gekocht (oeps:p)
    Een die weken aangeeft en CB met plusje
    de zwanger/niet zwanger gaf aan niet zwanger en de CB dit..

Bekijk bijlage 139943

Testresultaat binnen 2 min!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik zie een licht streepje!! voorzichtig gefeliciteerd!!:D

15. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Meid89: Brrrrrr wat heb jij enge dingen als onderschrift. Ik zou heeeeeeeeeel snel bij hem weg zijn. Ik denk niet dat zulke onderschriften her gewaardeerd worden. Jij wel zwanger, maar je wilt het blijkbaar niet. en bij ons wil het nog niet lukken. WAT EEN TEGENSTELLING HE!
    Sorry maar zo denk ik er over.

16. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ posi testers, supergefeliciteerd!!!

@ ikhebjelief, ik zie wel een plusje, maar heb hier al zo vaak plusjestesten voorbij zien komen die vals posi blijken te zijn.... ik zou ff naar t kruidvat gaan (euh, je vriendin bedoel ik) en de kv 2v5 halen... digitaal geeft vaak pas later aan dan de 'streepjestesten'.

17. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ ovulatietest ik weet even niet meer wie het was... maar heb je 3 testjes gedaan? het kan namelijk ook dat je net na de piek bent gaan testen....

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meid niemand hier kan je advies geven, wel geef ik je de tip luister naar je hart...
    Wij hebben 17 jaar op een wonder moeten wachten dus je raad vast wel wat mijn advies aan je zal zijn...

19. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ meid89, ik vind het niet zo handig van je om die tekst in je handtekening te zetten. Wat je/jullie besluiten uiteindelijk dat is helemaal aan jullie. maar ik vind het nou niet echt prettig overkomen om zoiets in je onderschrift te zetten... Een banner met 8 weken, en dan eronder een cryptische verwijzing naar een abortus. Bovendien vind ik dat ook niet respectvol naar je vriend toe. Zoals je het schrijft ligt de beslissing nu bij hem, maar jij kunt ook besluiten het in je eentje te gaan doen. Uiteindelijk is en blijft het dus een verantwoordelijkheid van jullie beiden.

Ik bedoel niet dat je niet mag praten over jullie situatie, keuzes, twijfels....En ik bedoel ook niet dat ik tegen abortus ben. maar het is geen juiste plek hier, op een forum voor vrouwen die zwanger willen worden/zijn/mama zijn. Er zij hier vele vrouwen die dolgraag een kindje willen, en die kunnen behoorlijk gekwetst raken door zo'n onderschrift.

Ik hoop wel dat jij en je vriend een knoop door gaan hakken, en dat je bij de juiste personen hulp vindt.

Sterkte!

20. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik heb helaas zo veel plusjes voorbij zien komen op deze testen. Nog duidelijker dan deze, en de dames waren niet zwanger :( Ik heb dus erg mijn twijfels..

Deel Deze Pagina