hey meiden. ik heb net een test gedaan en dit is het resultaat.ik ben inmiddels 3 dagen overtijd. wat denken jullie ervan?? ik kon hem niet duidelijker erop krijgen dus hoop dat het een beetje zichtbaar is.
moet het wel even melden, 1x is vast niet erg maar je mag geen ibuprofen als je zwanger bent! Dus voortaan aan de pm's *edit* spuit11 zie ik
Dames wat is jullie ervaring met mamie2be testen..? Ik heb daar namelijk mee getest maar volgends mij zijn ze nie t zelfde als de kruidvat...bij mamie2be staat ook wondfu op... en lees best wel wat negatieve verhalen als ik google erover
Sorry dat ik zo fel reageerde meid. Ben blij dat je zelf van mening bent dat het met z'n tweetjes ook wel red. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat je ondanks de sores wel kunt genieten van je zwangerschap.
goedenavond iedereen ik heb vandaag me laatste ovutest gedaan en zie dat de test iets lichter is als die van gisteren het is te hopen dat ik mijn ei zo heb kunnen volgen om zwanger te worden
hoop met je mee! Hier nog steeds verre van posi ovulatietestjes.... Lichte tweede streep. Maar, kan iemand me vertellen of die streep op een gegeven moment (richting eisprong) geleidelijk donkerder wordt, of dat dat ineens kan zijn? Heb namelijk de neiging om een paar dagen niet te testen, maar dan mis ik hem misschien? Met andere woorden, was je ovutest van de ene op de andere dag donker genoeg, of zag je het aankomen?
hoe mijn testen zijn gegaan is ben de 23ste begonnen met testen toen was het 2de streepje heel licht bleef dag 2 (24ste) ook licht en dag 3 (25ste) was net zo donker als de 1ste streep en dag 4 (26ste) weer was weer een licht 2de streepje
Mijn ovutesten worden soms ineens positief en soms zie je een aanloopje.... Het is steeds anders, bij mij in elk geval