Zo heb weer internet @ meid jullie redden het wel met z'n tweetjes En voor de meiden met positesten JOEHOE gefeliciteerd @ sansky spannend vrijdag je eerste echo ben zo benieuwd
Marije & Sjansie, jaaaa! Snel al he! Hopelijk mogen we een mooi kloppend hartje zien!!! Dan ben ik een heel gelukkige MAMA
alle zwanger dames van harte gefeliciteerd hier verder nog steeds niet ongie.. wel alles heel gevoelig, ik kom jullie nog 1 keertje lastig vallen met mijn onzekerheid en mijn testen *schaam/bloos* alvast bedankt voor het loeren enuhh, zou iemand hem misschien in negatief willen zetten voor mij? krijg het niet voor elkaar liefs Dietje
Ik ben dol op testen loeren, dus voel je er niet rot om hoor meis! Je eerste foto kan ik niet openen. Op je andere foto kan ik helaas niks ontdekken, zie jij wel wat? (In het 'echt' is het toch altijd duidelijker)
wij zien heel vaag wat, denk zet ze online en vraag of iemand ze voor mij in negatief kan zetten *bloos* heb het zo vaak geprobeerd maar mijn laptop wil hem niet bewerken... ik ga even mijn dochters wakker maken (de oudste moet naar school strakjes) ben er strakjes weer alvast bedankt voor de moeite allemaal, liefs
Dietje, ik zie iets heel heel heel heel heelllllllll lichts! Het is nu nog heel spannend wat er daadwerkelijk met je gaat gebeuren! ..... ik zou nog even doortesten....
Kijk bij deze heb ik hem wat lichter gemaakt en het contrast verhoogd, volgens mij zie je hem dan het beste!
Ja, ik zie wel wat hoor, Dietje. Ook op je originele foto's! Kun je niet eens een andere test doen? Sansky, ik duim voor je! Nog 4 nachtjes slapen!!
Evira; wow wat lief dat je dat voor mij hebt gedaan! dank u, ben er echt blij mee! Sansky; ik hoop het ook Marije; zou een 2v5 van de kruitvat al wat laten zien? of hebben die meer hcg nodig? bedankt voor jullie reacties allemaal
Hee dietje, Ik zie het tweede streepje ook op de originele foto's en helemaal op de bewerkte versies maar wel heel licht! Misschien een k2v5 proberen? Succes meid, ik duim heel hard voor je! Ik heb goede hoop hoor!