Marije, jaa het gaat snel he! Hopen op een mooi kloppend hartje!!!! Mannetje gaat vandaag vragen of hij Vrijdag mee kan!
Hopelijk kan hij vrij krijgen, is toch altijd mooi om dat met z'n tweeen te doen Dietje, kruidvat 2v5 heeft minder hcg nodig. Waarschijnlijk heb je daar een duidelijker streepje op. Ik duim!!
Je zult zeker een vruchtzakje zien, met hopelijk een vruchtje erin! En misschien wel een kloppend hartje, als je iets verder bent dan je banner zegt (wat ik eigenlijk wel denk.... )
Hee sansky, Spannend hoor vrijdag de echo! Volgens mij heb jij grote kans om een kloppend hartje te zien, je had zo'n knaltest, volgensmij ben je verder dan je van er zegt inderdaad!
Marije & Essje, jaa ik hoop het zo! Ik had ook echt een KNALLER idd! We blijven hopen!! Gelukkig is het snel Vrijdag..
@Dietje, Ik zie ook een heel licht streepje hoor. Misschien idd die van KV 2v5 even proberen. succes!
nou meiden, ben gelijk naar de winker gereden, en heb een test gedaan.. dit is het resultaat; wat vinden jullie?? (is geen ochtend urine) morgen vroeg nog een keer testen??
dietje, ik zie hem wel heel licht maar denk dat je urine niet geconcentreerd genoeg is. morgenochtend nog een keer doen inderdaad dan is hij veel duidelijker neem ik aan!
dank jullie wel meiden, dan ben ik morgen weer van de partij met een nieuwe test (als ik wat zie dan he *bloos*) Sansky; spannend zeg zo een echo ben benieuwd
Deze is wel heel licht inderdaad, hoe ik hem ook bewerk, ik zie alleen eigenlijk de onderkant van een streepje. Morgen nog maar eens testen!! Hoe spannend!!!!!!
sorry maar ik zie alleen het voorgedrukte lijntje Maar jij had ok al eerder hier testen geplaatst, want je andere dipsticks zijn niet duidelijker geworden dan die eerste van je toch?
Dietje, ik heb even met je foto lopen klooien, vind je wel goed toch? Op deze manier ziet je foto er niet uit haha, maar zie je het streepje wel het beste
Cindy, klopt, dat was vorige maand met een andere test ben daarna naar de huiswarts geweest, maar bleek wel zwanger te zijn geweest maar nieuwe maand, hernieuwde poging.. Evira, haha nee hoor ik heb ook deze nog gemaakt zo straks, *bloos*