ooow werkt dat zo haha.. Snap er nu helemaal niks meer van.. Wil de test van kruidvat net weggooien, staat er wel een tweede streep.. maar overduidelijk grijs
Nou, ik heb eigenlijk nog nooit indrooglijntjes gehad. Met geen enkele test. (en ik heb er heel wat versleten inmiddels ) Ze kwamen altijd direct of gewoon helemaal niet. Nou ja Roeltje, je bent nog niet ongi dus er is nog hoop!
Nee nog niet ongesteld, ook geen tekenen daartoe.. Snap er niks meer van geloof ik.. Streep na een half uur, maar wel grijs i.p.v. roze
Ja, er staat duidelijk een streepje, maar de kleur is inderdaad onduidelijk.... Ik heb dat in elk geval nog nooit gehad, ook niet na een paar dagen de test bewaren.... Spannend Roeltje! Ga je morgen weer testen?
ook niet echt duidelijk helaas.. dit is de test van de apotheek van vanmorgen.. beide ver buiten de tijd..
marije weet nog niet of ik morgen ga testen.. had vanmiddag ruim 4uur niet gedronken en geplast en urine was donker.. mijn LF is 11 dus had vanmorgen ongesteld moeten worden (word het altijd net na het opstaan) misschien dat ik nog wacht tot overmorgen.
Zie beide testen wat...mmm, ik was wel zwanger met hetzelfde verhaal als jou en dat meisje wordt dit jaar alweer 4, dus het kan wel!!! duim duim duim
ik zie ook op allebei de testen een vaag streepje, zelfde verhaal als bij mij maar buiten de tijd.... tja... dan mag je eigenlijk niet meer kijken.. paar dagen wachten en nog een keertje testen (pfff weet hoe moeilijk het is) ik ga aan het werk dames, tot vanavond
Test van kv had ik na een paar minuten aan de kant gelegd toen de telefoon ging.. toen was ie nog wit.. na een half uur wilde ik m weggooien maar zag toen dus een vrij duidelijke tweede streep.. morgen of overmorgen doe ik weer een test en als die na 10 minuten nog negatief is mieter ik m gelijk in de prullenbak..
@ roeltje en dietje spannend zie allemaal vage streepjes dus er is nog hoop ben benieuwd naar jullie knaltesten
@Roeltje, ik zie ook een tweede streep hoor. Probeer het overmorgen nog eens met een test van kruidvat! Succes ps ik had vrijdag nog een negatieve test en vanmorgen was er een duidelijke streep (kruidvat 2v5)