als jij zeker bent wnr jouw eisprong is geweest dan beter vanaf jouw eisprong. Als ik het vanaf ongi dag doe ben ik verder en dat klopt niet met mijn eisprong.. beter paar dagen vooruit gezet worden dan achteruit vind ik dan *edit* ben spuit 11 kom je bij de nov mama's??!
Hoi meiden! Net weer een test gedaan. Die van gister was 's middags en die ander net gedaan, maar gisteraaf wel vrij veel gedronken. ( heb onwijijijijze dorst al een week . Na wat bruinverlies van gister helemaal niks meer. Vinden jullie het er nog goed uitzien? Ik vind het niet overtuigend donkerder volgens mij, maar ook niet lichter. Nja, wat vinden jullie? (Zit nu dus 1 dag voor NOD als het goed is)
Dankje! Stom he, zo onzeker zijn. Maar komt door wat bruinverlies gister. Als ik dat niet had gehad had ik waarschijnlijk vandaag niet eens getest....
Staan jouw testen ook ergens met foto's? Mijn NOD is morgen... En bruinverlies was niet zomaar, maarbij grote boodschap zegmaar. Dus het haddenk ik wel een reden, maar je schrikt toch. Ben jij "gewoon"onzeker of ben je ook wat bloed/bruin verloren?
Goede morgen meiden, na maanden lang meekijken mag ik nu ook eindelijk een test laten zien...... Bekijk bijlage 136806 Net niet te zien, maar deze test is 13 DPO.
Duidelijke testen hoor Truus! Was de tweede ook overdag gedaan of 's morgens? Ik snap dat het voor jou spannende tijden zijn nu! Zal voor je duimen. Ik plaats nog één andere foto die ik vanmorgen had gemaakt: Edit: weer weggehaald, hij werd heel klein op het forum.. Truus: jouw laatste test is mooi!
Dank je Sallie! Deze test is 13 DPO. Had er gisteren al eentje gedaan met avondurine, die was ook al goed duidelijk, maar deze laat volgens mij echt geen twijfels meer achter.