Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 8 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

spannend;)

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    voor haar wel indd..whahaha..;)

3. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

GEFELICITEERD dames met de positieve testen :):):)

Ichtus, ik zie het streepje ;)

Trishka, ik zie op jou test ook een streepje ;)

4. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Ik lees hier al maanden mee, heerlijk om te zien dat er iedere dag weer positestjes zijn!

Marije; gefeliciteerd!

Maartt; ik zeg zwanger hoor;) vind m duidelijk zat!

trishka; heb na mn bevalling in 2009(3dagen) voor de gein een test gedaan, heeeeel negatief! Dus ik sluit me aan bij ichtus> dit is niet hcg van je zoontje :)
    je testjes zijn licht maar niet wit.. En de kans dat je een paar testen achter elkaar vals posi hebt is nihil toch?!
    Ik denk dat ze donkerder gaan worden ;)

spannend!

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi meiden,

Ik heb even jullie hulp nodig:
    Ik ben deze ronde begonnen met ovu testjes.. omdat manlief as weekend weggaat en ik volgend weekend voor 5 daagjes weg ben.. omdat ik pas net gestopt ben met de pil ( eerste echte cyclus gehad van 30 dagen) kan ik er nog geen pijl op trekken..
    Ik zit nu op dag 5/6 van mijn nieuwe cyclus en wou toch al een testje doen..(omdat ik nog geen duidelijke cyclus heb) dacht als hij nega is test ik pas zondag weer ..
    Nu verscheen het testlijntje al vrijsnel en best duidelijk ( nog niet helemaal posi.. maar ook geen tuur lijntje zeg maar)
    Ik ben nog een klein beetje ongi.. niet veel meer.. denk dat het vanavond afgelopen is.. beinvloed dit mijn test? (inlegkruisje nodig geen maandverband meer..)

Nu is mijn vraag.. als mijn test nu al zo is..betekend dit dan dat mijn ei onderweg is en binnen nu en een paar dagen springt? of kan het nog makkelijk een week of zelfs langer duren?

Pff sorry voor het lange verhaaltje..

Alvast bedankt!

Liefs Mariahh

6. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    de test is trouwens van sensitest die ultra luxe ofzo.. en ben btw een echte drinker ( drink de hele dag door) dus mijn urine was nieteens ''optimaal'' om het zo maar even te zeggen..
    Sorry voor de slechte kwaliteit foto.. even snel met mijn telefoontje gemaakt..

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Marije !! yehh super meis !! :D:D

8. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    @ maart positief hoor :D

@ mirri mooie test :D

@ ichtus zie een licht streepje :) spannend

@ Bellamanuela mooie testen :D

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik zit nog steeds op een roze/blauwe wolk! :D hihihi

Ichtus, ik zie ook wel wat!

Mariahh, ik weet het zo niet....sorry!

Marieke en misselijkheid, je hebt de emesafene ook in zetpillen. Hoef je ze in elk geval niet oraal te slikken. Misschien is dat wat voor je? Heel veel sterkte, ik weet hoe vervelend het is.... :(

Bella, mooie testen!! :D

Hoop dat ik niemand vergeten ben... Tja, zwanger he?!! :D

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ghe ghe marije dat klinkt goed he ;)

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Dat klinkt zeker goed! :D:D

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mariahh ik gebruik die testen ook, bij mij is er altijd zo'n streepje voor het ei...
    Pas als ie er echt afknalt is ie positief, bij mij is dat dan dat het teststreepje er eerder staat dan de controlestreep en dikker en donkerder is dan de controlestreep.
    In het begin van mijn testweek is ie zo zoals bij jou...en dan word ie steeds iets donkerder.
    Duurt bij mij vaak nog een dag of 5 voor ie er echt afknalt.
    Maar het kan bij iedere vrouw verschillen, gewoon vanaf vandaag elke dag een tesje doen en die bewaren...datum erop zetten en dan vergelijken aan het einde van je cyclus.
    Zo kwam ik dus achter het verloop van mijn testen en het vinden van mijn ei.
    Ik heb naast die sensitesten de CB digital gebruikt ter controle de eerste keer dat ik ze gebruikte en de sensitest knalstreep liet ook op de CB een smiley zien.
    Ze werken dus goed..

succes met het vinden van je ei!

liefs

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden...

ik deed net een ovu test van CB. Helaas kreeg ik in beeld het boekje te zien, terwijl de test wel gewoon liep... verdorie! Nu moet ik er straks dus nog 1 doen ( ze zijn al zo goedkoop...:S)

Hebben jullie welleens gekeken naar het streepje op de test? Was deze goed zichtbaar? Ik heb het idee dat hij wel beter zichtbaar is dan de vorige keren maar omdat dat r*tding het nu net laat afweten.. weet ik niet of ik dus mijn ei heb ( moet het weten ivm inseminatie)

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wendy, dat heb ik ook een paar keer gehad. Kwam er achter dat ik hem niet ver genoeg in de pies had geduwd...
    De streepjes mag je niet vergelijken, maar moet wel zeggen dat als ik een positieve CB heb de streepjes even dik en donker zijn..

Nu gebruik ik de sensitest midstream met groene dop..die geeft duidelijke strepen en doe dan ter controle nog de CB..
    Scheelt ook bakken geld;)

liefs

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmm is iets voor de volgende keer.
    Wist namelijk niet dat ik ze zo snel nodig had.... hoorde ik om half 4 aan de telefoon dat ik die dag nog een test moest doen.

Het streepje is wel iets donkerder dan gister maar niet even donker... zucht wat moet ik nu doen.... nieuwe test of wachten tot morgen.

16. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Nieuwe test doen!

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zou ook n nieuwe doen , en met deze later terug naar de winkel

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    nieuwe test doen ja! morgen kan je altijd nog nieuwe kopen om ze aan te vullen!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ff offtopic :p Meis ik kreeg altijd de zetpillen versie ervan! Die hielpen bij de MA (was toen voor het eerst zo erg misselijk) Nu helpen ze wel maar niet volledig en heb ik een andere soort gekregen, Pimperan. De lijkt iets beter te werken, moet nog aankijken is 1e dag van gebruik

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik heb de test gedaan, streepje was nog donkerder maar nog geen smiley op de digi.. dus misschien morgen? ( hoop ik dan maar op!) om 11 uur toch een afspraak staan, dus wie weet!

Deel Deze Pagina