Mooie streepjes weer! Gefeliciteerd! Heitje, ik duim voor je! Het is je een keer gegund!!!! Hier vandaag nog best spannend. Ik heb uiteraard weer getest, maar vanmorgen leek ie wel lichter.... Hij is wel hetzelfde opgedroogd. Dus geen verschil met gisteren. De kruidvattest is helemaal hetzelfde als gisteren, misschien nog ietsje donkerder zelfs... (geen foto waard hoor...). Maar goed, dus best veel spanning vanmorgen, maar nu voelt het al weer iets beter... IK WIL GEEN TESTJES DIE LICHTER WORDEN! Sansky, succes bij je echo! Ben zoooo nieuwsgierig!!
Heit whooohooo wat spannend meis. Ik ga met alles wat kan duimen,duimen voor je. EN GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG
Bedankt Heitje....het is zoals altijd weer superspannend..pfff!! Ik ben ook erg benieuwd naar jouw test morgen! Hopelijk is ie donkerder!!
mij lijkt de bovenste ietsjepietsje donkerder, maar kan ook door lichtval komen.. maar ik zie een streepje bij de test alle positesters gefeli sansky??? waar blijf je????
De bovenste vind ik meer donker... Klopt het dat je die als laatste hebt gedaan? De onderste is namellijk meer paars, volgens mij gebeurd dat als de kv test is opgedroogt. In het begin zijn ze roze.. Mooie test (en)
Bedankt dames! Dat neemt m'n onzekerheid weer een beetje weg! Ik heb inderdaad de bovenste als laatste gedaan, de onderste is van gisteren.... dus hartstikke super dat jullie de bovenste ook een beetje donkerder vinden.... En morgen doe ik er gewoon weer eentje!! hahaha
Dames, ik lees en kijk al een hele tijd met jullie mee. Maar nu heb ik vanmiddag zelf een test gedaan, ik zit nu 1 of 2 dagen voor nod. Zelf zie ik hier wel een 2e streepje, maar volgens mij is het op de foto niet echt te zien . Zien jullie er wat op? Anders maak ik straks m'n man misschien blij met een dooie mus, en is er helemaal niks. Het is trouwens een kv2v5 test.
Ik zie (nu) geen 2e streepje... Maar dat kan ook aan mijn beeldscherm liggen, en lichte streepjes zijn zoooo lastig goed op de foto te krijgen :x! Met blote oog gaat beter Ik zou morgen/ overmorgen er nog 1 doen! Kun je een nieuwe maken? Of is er iemand (of jij) die de foto in het negatief kan zetten? Ben zelf niet zo handig met die dingen..
Mamaloes ik zie een streepje hoor. Gefeliciteerd! Maartt en troetjuh, duidelijk hoor! Nogmaals gefeliciteerd ! Marije, de bovenste is idd donkerder. Op maandag nog een keertje testen. Xandra, kon geen streepje ontdekken.