Het streepje kan nu iig niet meer van de pregnyl zijn...maar of het blijft plakken is idd de vraag....thanks voor het duimen!
Meis! Jij zwanger en Mijn meisje heeft net officieel haar eerste stappen LOS gezet! Dit moet een goede dag zijn! Knuffels! Ik kom morgen en overmorgen weer spieken!!
@Maartt Ja ik zie ook dat die ene toch ietsje donkerder is,ben benieuwd naar je cb test ! @Marije Ga je morgen weer testen ? Ik hoop dat die nog duidelijker is! @Pinsesje Nou die is idd wel duidelijk ,Gefeliciteerd!
@Heitje Ik zie wel een streepje ! dus ik net als de andere dames keihard voor je duimen dat het een plakbeeb word *knuffel*
Heitje, spannend! Ik duim heeeeel hard voor jou!!! Prinsesje, juichen heb je al gedaan Gefeliciteerd! Ik ga morgen weer testen. Ik voel me steeds "zwangerder" Plopjes in m'n buik zijn ook erg geruststellend. Ik hoop echt dat ik me in kan houden tot morgenvroeg met testen, maar dat gaat wel lukken volgens mij!
Ik heb vandaag getest. Dit is het resultaat: Bekijk bijlage 141655 Doordat ik bv geef, is mijn cyclus onregelmatig, maar ik denk dat mjn eisprong zo'n 11 à 12 dagen geleden is geweest.