Dag dames, Ik ben nieuw hier op het forum omdat ik een vraagje had over mijn test. Na zoeken hier op het forum en met google kan ik mijn antwoord niet vinden: Net heb ik getest met een dipstick van babyboomshop. Ik kreeg meteen een roze streep, maar ook een zwarte. Heel stom, want ik kan me niet herinneren of die zwarte er al stond. Op foto's die ik gegoogled heb staat nergens een zwart lijntje. Ik kan ook nergens in een uitleg over uitslagen iets vinden over een zwart lijntje. zelfs niet in het Engels. Heeft iemand dit eerder gehad/kent iemand dit?
@ iedereen met een posi test gefeliciteerd!!! @ yvonn dit heb ik nog nooit gezien!! dat is vast een foutje in de test zou een nieuwe doen morgen
Yvon, het lijkt wel gewoon getekend. wat bizar. dit is naar mijn idee een foute test, dus ik zou hem over doen.
Nee, nog nooit gezien, wat vreemd zo'n zwarte streep! Prinsesje, ik denk ook niet dat het innestelling was.... Je had gewoon een rare cyclus en nu ben je zwanger!
Hallo meiden, @ egbimi mooie testjes gefeliciteerd @ maart ik vind hem wel iets donkerder hoor @ prinsesje gefeliciteerd @ heitje tja ik zie wel iets spannend @ dondersteen leuk he die eerste stapjes zo bijzonder op weg de wijde wereld in en mama er achter aan hahaha @ krokodieltje ik zie hem @ yvon dat is raar ik heb het nog nooit mee gemaakt of gezien ik zou gewoon een andere doen @ goofie mooie test gefeliciteerd liefs Sjansie
@ Yvon, als je de bijsluiter lees staat er als het goed is zoiets als; als een streepje afwijkend van kleur is dan is de test behoort te geven (blauw of roze) is deze niet in orde. En zou u dat moeten melden bij de dichtsbijzijnde winkel. (althans ik kan me zo iets herinneren van de testen, die van 5 van het kv) In jouw geval bellen naar de leverancier of mail de frabicant. Misschien staat er zelfs iets op hun site? Helaas staat hier niets op hun site Handleiding zwangerschapstest dipstick Maar je kan vragen stellen hier Contact @ Sjansie, echt wel helemaal super. hihi. Manlief vond het maar stom dat ik emo werd. hihi. Maar ik was gewoon helemaal trots! @ Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
Nou dat is zeker apart, zo'n zwarte streep! vraag me af of ze het zelf ooit welleens gezien hebben. hmm zou een nieuwe doen!