Ik kom even zwaaien naar Heitje ** Zwaai Zwaai ** Ik denk nog vaak aan jou En jij blijft ook Muurtje zeggen tegen 1Dondersteen Ook ff zwaaien naar jou..... Ps heitje ik hoop dat het streepje wat ik ook zie er over een week echt van af knalt Knuffie
Nou, hier is het (zeer waarschijnlijk) weer mis.... Vanmorgen was de test zo goed als negatief... Dat beloofd weinig goeds helaas... Stom gedoe :x
Krokodieltje, hopelijk is ie snel duidelijker! Gefeliciteerd! Prinsesje, gefeliciteerd! Mooie test... Marije, aaaah nee!!!! Dat kan toch gewoon niet waar zijn! Wat vreselijk voor jullie........ :x......... All, zwaai zwaai
Bedankt, wat zijn jullie lief! Ik heb het idee dat het elk moment kan doorbreken.... Ik snap er niks van, wat gaat er dan steeds mis? Er is niks uit onderzoeken gekomen, het zou gewoon goed moeten kunnen gaan.... Belachelijk dat je zoveel pech kan hebben...pffff Nou ja, laat het nu dan ook maar snel komen, dan kunnen we weer verder!
Dag dames! Ik schrijf hier nooit eigenlijk maar tuur wel ns mee naar testjes. Ik heb nu een ECHTE uitdaging voor jullie!! Ik heb een ivf/icsi behandeling ondergaan en zit vandaag op dag 8 na terugplaatsing. Is dus eigenlijk veel te vroeg om te testen maar had er gewoon zin in Doe sowieso woensdag en donderdag nog een testje thuis en dan vrijdag de echte bloedtest. Vergelijkbaar met een 'normale' cyclus, zou ik nu op dgn voor nod zitten. Hieronder de foto. Vind m zelf op de pc eigenlijk niet te zien maar wellicht wel leuk voor de tuurders hier Las nog wel even iets over Marije, die ik verder dan niet 'ken'. Maar zo te horen zit het jou echt niet mee zeg! Een hele dikke knuffel!
marije wat verschrikkelijk !! dikke knuffel en hoop dat er toch snel een plakbeeb mag komen susan ik zie helaas nog niets maar hoop het voor je !!
@ Marije, sterkte. Bagger dat het weer gebeurt. Geen woorden voor. @ Heitje?!? Waar ben je? En? @ Lynette, zwaai terug! @ Lydia, je bent zwanger!!! JAAAA!!! Ook zwaai naar jou... trouwens! Naar iedereeen!