Nee ik wacht even tot morgenochtend, dan doe ik de cb. Ik weet namelijk niet preciesvwat m'n cyclus is geweest deze maand. Als ik morgen 3+ test dan weet ik dat ik elke maandag een week erbij moet tellen, als het 2 à 3 weken is dan elke donderdag een week erbij. Weet namelijk wel precies wanneer we geklust hebben haha , maar niet wanneer de eisprong is geweest ..
Whahaha! Ik denk geloof ik dat ik 'm begrijp.. Nou, dan ga ik ook heel heftig voor jou duimen! Hoe laat kan ik komen spieken voor de uitslag!? Live test?
Nou hier nog steeds erg in onzekerheid.... Mn temperatuur is wel iets gestegen weer, maar het testje liet pas heel laat een streepje zien....na 10 min..hij is nu aan het opdrogen want krijg hem zo niet op de foto.... Zal geen goed teken zijn denk ik??
hahahahahahaha ik weet niet eens of ik het zelf nog begrijp, dus kan me helemaal voorstellen hoe dit overkomt Moet morgen heeeeeel vroeg eruit, moet nl om 6.30 in de auto zitten pfffffffffff. Maar dan zet ik m voor die tijd wel even hier neer .
@ Heitje. je temp. klinkt wel positief , en je krijgt nog steeds een streepje... Vreselijk hè, die spanning.
Lieve meiden, nogmaals bedankt voor jullie medeleven. Doet me goed! Het wordt er helaas niet anders van, was dat maar zo Bij deze nog even mijn testjes van vanochtend om het af te maken. In het echt zie ik wel streepjes, maar op de foto niet echt. Zo slecht zijn ze....
Ja idd niet leuk die spanning..maar ik heb liever dit dan een omo-test en een lage temp! Ik weet niet of ik nu evengoed het zkh moet gaan bellen voor een bloedtest, of toch nog een dagje wachten?
@Heitje, spannend meid! Je temp is heel goed, hopelijk een mooie plakbeeb voor jou! @Maartt, ik ben benieuwd wat je digi morgen zegt!! Ik duim voor je! Ik zag nog een test van iemand met een TP. Ik zie wel een streepje! Liefs Marije
Marije, als ik goed kijk zie ik ze op de foto ook... Maar ze zijn echt heel licht idd... Echt zo naar voor je...
Ja, als dit mijn eerste testjes waren geweest was ik wel heel blij geweest denk ik. Maar nu niet.... gezien mijn eerdere testen.... Nou, nieuwe ronde nieuwe kansen!!!!! Laat ik maar positief blijven....
@ marije heh bah wat erg zeg ik zie de streepjes nog wel op de foto maar ze zijn idd wel lichter als je vorige
*dikke knuf* zo oneerlijk meis... en dan nu al zulke positive woordjes.. hoop zo dat jij heel snel die knaltesten hebt en een echo met kloppend hartje en daarna een klein hummeltje om vast te houden...
@ Heit. Ik zou ook tot morgen wachten, ik duim voor je.. @ Marije. Zie nog steeds een streepje, maar idd lichter dan de vorige.