@ Heitje, bagger dat die test pas zo laat reageerde. Dat is inderdaad geen goed teken gister en eergisteren was het het eerder. toch? Maar je kreeg wel een lijntje dus we blijven duimen voor een plakbeep! Je temp is in ieder geval prima! Idd positief blijven!
Lieve marije, wat naar zeg..jeetje. Weet je zeker dat je met goede urine getest hebt en zo? (zal wel hoor, maar ik kan het maar niet geloven.....)
Hier op m'n werk zie ik ook op de onderste een streepje! Terwijl ik dat op de bovenste niet zie (zag ik thuis wel). Spannend heit!! Ik duim voor je
Mooie tests allemaal dames!!! @Marije, veel sterkte! Hopelijk komt het toch nog allemaal goed!!! Ik heb voor jullie ook een foto!! Zien jullie verschil tussen de 3 tests?! Op de foto is het minder duidelijk dan in het echt, zie ik al! Leuk voor de tuurders onder ons!
@Heitje: Ik zie op die onderste ook een streepje, spannend meis! @Vlinder: Volgens mij zie ik een streepje op de bovenste? Hopen dat ie van de week duidelijker word...
@ vlinder ik vind de bovenste het duidelijkst ( al is het ook een tuurlijntje ) op de middelste zie ik ook iets ( tuur tuur ) maar op de onderste echt niet
Jeeej! Dan zien jullie dus PRECIES wat ik ook zie! Bovenste is vandaag, middelste van gister, onderste van eergister!
@heitje, ik vind de onderste ook een stuk duidelijker!! Hier nog steeds geen bloed.... Kom maar op! De matcare test is trouwens beter opgedroogd dan die ik zaterdag heb gedaan.... Dat maakt me weer aan het twijfelen, maar de kruidvattest haalt de twijfel weer weg. Ik ben trouwens nog wel heel erg moe en heb zere borsten... Zo verschrikkelijk jammer dat het allemaal weer zo moeilijk moet gaan. Laat het dan gewoon meteen duidelijk zijn... Maar goed, laten we het hier maar over testen hebben...
@heitje: hmm wat vaag zeg! vervelend! ik vind je temp kaartje wel erg mooi en ook op je testjes zie ik op die van 13 dpo een licht lijntje, duidelijker dan die van 12 dpo.. ik blijf voor je duimen!