Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 8 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Bb, wat spannend zeg!! Succes! :D

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Alle zwangeren gefeliciteerd!

3. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Goeie morguh meiden,

WAUW het is/was rose vrijdag/zaterdag mooie testen allemaal :D

@ Marieke whoehie doe gewoon een ronde dansje voor je na al die vage testen nu eindelijk een heel duidelijk antwoord ben zo blij voor jullie :D

Voordat ik iemand ben vergeten i'm sorry had gisteren avond een vrijgezellenfeesie :D en tja de shotjes en drank gingen rijkelijk over de bar (en ja daar moet je natuurlijk de consequenties van dragen :)

4. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Ja doe ik hahaha ik zeg haar gisteren dat ze die moest gaan halen belt ze me op dat ze die niet kon vinden ;)
    Heb gezegd dat ik ze vanmiddag wel meeneem voor d'r :D
    Ze had vanmorgen nog een bb dippie gedaan maar heb nog niets ontvangen ze zou hem mailen naar mij ben benieuwd :D

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dank jullie wel, voor alle lieve reacties ! Ik heb ontzettend slecht geslapen. Ik stond stijf van opwinding. Ik ben rond vier uur pas in slaap gevallen. Ik denk dat ik wel een verklaring heb, voor al die vreemde testen. Althans dat hoop ik ? Ik heb op 24/2/11 duidelijk mijn eisprong gevoeld. Ik heb nu geteld vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie, dat is 10/2/11. Maar volgens mij ben ik nu nog 'maar' 2 weken zwanger. Volgens mij heeft die kruidvattest gereageerd op mijn eisprong. Is dat geen optie ? Enfin, ik ben wel zwanger ! Alleen nog erg kort, haha ! Ik zal mijn banner ook zo veranderen. Dus als alles goed gaat, word ik een december mama :D

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Voor alle andere dames, jullie ook gefeliciteerd !!

7. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Zou kunnen ze hebben ook wel is op mijn ei gereageerd :D

Maare het belangrijkste is dat je gewoon lekker ZWANGER bent :D

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hahha, ja precies. Wat leven jullie mee zeg met elkaar. Ben er echt van onder de indruk :) Maar ik nu ik zelf bijna zeker weet, dat ik nog maar zo kort zwanger ben. Zal ik nog maar een paar weken wachten met bellen naar de vk, of niet :D

9. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Gefeliciteerd! En, je zit nu op 4 weken en 2 dagen hoor!! Altijd tellen vanaf laatste dag menstruatie. En je kan ook gewoon de vk bellen, 1e afspraak heb je meestal rond 8, 9 weken!

10. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Je kunt zeker wel bellen met de vk ik deed het altijd tegen de 6 weken hoefde ik niet meer zolang te wachten :D

11. MHMW

MHMW Niet meer actief

Is dat zo ja ? Maar als ik duidelijk mijn eisprong heb gevoeld, toen ben ik toch pas bevrucht geraakt :D Mijn streepjes zijn ook helemaal nog niet zo duidelijk. Ik zal woensdag de vk eens bellen. Gaan de meesten van jullie weer terug naar hun oude ? Ik denk dat ik dat wel ga doen, heb goeie ervaringen met ze. Ze hebben alleen niet mijn bevalling toen gedaan. Ben ingeleid met Tijn.

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

Haha, ja precies !

13. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Marieke, je bent een dag na mij uitgerekend hoor meid!

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Sallie voorzichtig gefeliciteerd, ik zie wel verschil in. Hopelijk donkerder over een paar dagen!

Wijffie hier ook gefeliciteerd!

Bezigbijtje ik zou dan ook een 2v5 doen als je tegen NOD aanzit! En ongikrampjes zeggen niks.. ik had de hele week voor NOD ongi krampjes, soms wel hele erge!

Drophy jouw chart ziet er ook gunstig uit!

Marieke je moet tellen van laatste dag menstruatie. Kan zijn dat die steek ook innestel is geweest. Maar zowieso zo kort zwanger pakt de CB digi nooit op omdat de hcg te laag is, vandaar ;)

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier heb ik mijn ochtend plas (ca. 8.30u) in een bekertje boven. Wachtend op een mooie test die hopelijk vandaag met de post komt ;)
    Ik hoop dat de urine nog goed is. Ik weet dat ik niet met ochtend urine hoeft te plassen maar ik wou toch vergelijken omdat de anderen ook van het ochtend zijn.
    Plas is afgedekt en op ons slpkmr. Zal toch dan nog goed zijn als de post (denk rond 12u) komt?

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja klopt helemaal, je bent pas 2wkn en 2dgn geleden bevrucht maar de eerste 2wkn krijg je "cadeau" :D
    Toch een mooie geschenkje.

GEFELICITEERD met je zwangerschap!

17. Alita

Alita Niet meer actief

@marieke ik denk ook dat je niet positief zou hebben getest als je nog maar zo kort zwanger zou zijn met de cb;)
    Ik moest eerst altijd duidelijke streepjes op mijn kruidvat hebben voordat de cb zwange aangaf. Daarbij kan je de eisprongpijn wel hebben gevoeld maar wanneer deze echt is gesprongen weet je toch niet, daarbij kan de reis naar de bm langer zijn geweest enz...kortom hou je cyclus gewoon aan en zeker weten hoever je bent weet je pas met de echo....

Jeetje wat een gedoe geweest met jou zeg haha...:D

18. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Bekijk bijlage 136840

Ik weet niet of jullie hem zien hoor!

Dit is de foto van vanmorgen die van gisteren was een stuk lichter kreeg ik niet op de foto was zeg maar alleen met het oog te zien!
    Ik zie hier duidelijk verschil met gisteren :D
    Zal straks is even naar de kv voor d'r spannend...........

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

20. MHMW

MHMW Niet meer actief

Haha, ik zal het maar als een compliment beschouwen :D Ik laat mijn banner nu gewoon staan op 4 weken en 2 dagen. Ik zal over een paar dagen de vk eens bellen en dan wachten we wel af. Ik heb nu best veel afscheiding, kan me niet herinneren dat ik dat bij Tijn ook heb gehad. Is dat normaal ? Verder nergens last van.

Deel Deze Pagina