Nee, die van zaterdag heb ik niet gefotografeerd (er was echt alleen in het juiste licht wat te zien) en 5 uur na het uitvoeren heb ik hem weggegooid. Maar toen zat er nog steeds niet zo'n lijntje op als die van vandaag.... Net wel in de prullenbak de test er weer uitgevist, maar er lag iets vochtigs op. De hele testlijn was waterig.... Er zit helaas niks anders op dan af te wachten...pfff
Hier is het bloeden zojuist begonnen.... Nou ja, in elk geval duidelijkheid en nu maar duimen voor snel een nieuwe (goede) zwangerschap! Bedankt allemaal!! Ik kan wel zeggen, ik probeer hier wat minder te zijn, maar ik vind het zo leuk om die streepjes bij anderen te zien!
@heitje, zie op de onderste een streepje @suzan, heeeeel licht een streepje, hopelijk snel duidelijker! @vlinder, ja op de bovenste! @marije, bah meid! sterkte ermee!
Hup Heitje Hup Laat dat lijntje niet in z'n uppie staan Hup Heitje Hup Er is een mini heitje en die wil pantoffels aan Hup Heitje Hup Want een echt Heit, die blijft plakken en kan de hele wereld aan! Zet'm op Heitje!!! Ik zie 2 streepjes!!
Oh nee ik had gehoopt dat het nu ook goed zou zijn, net als bij mij Weet je zeker dat je alle onderzoeken hebt gehad? Je bent welkom in deze topic, mssn hebben de meiden daar nieuwe ideeen voor je om te onderzoeken? http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/261933-wie-heeft-meerdere-miskramen-gehad-deel-2-a-148.html#post9615984 dikke knuffs meissie
Susan ik zie ook iets! Je hebt geen pregnyl genomen toch? Heit ik vind hem toch wel een stuk zichtbaarder dan gisteren hoor!. Jouw innesteling was wel pas dag 9 en 10 dus dat kan verklaren waarom je een lichter test nog hebt. meestal vindt het plaats op dag 7 bijv. Maar jouw temp doet mij moed!! Morgen weer testen en ook de gyn bellen voor bloedtest ok? Die zijn meteen duidelijk!