Dankjullie wel meiden Heitje....aahh nee! Ik had het zo voor je gehoopt, ook gezien je banner! Niet eerlijk..
Ja, dat kan ik heel goed begrijpen... Dit is zo kut voor jou/jullie... Bah.... Het mag nu bij jou toch ook wel eens ............ Ik leef met je mee.. Knuffel!
@heitje: nee toch! ooooo wat erg! k*tzooi! ik had het zo voor je gehoopt dat het nu gewoon ook voor jou zo mocht zijn!!
ja, dat kan. Maar even zo goed ook niet.... daar valt eerlijk gezegd niet zo veel meer over te zeggen.. het enige dat je kunt doen is afwachten en misschien rond de 11/12 dagen dpo een test doen? Duim voor je!
@ heitje wat rot meid..... kan me goed voorstellen dat je dan baalt van je lichaam hoor....probeer moed te houden meid!
Heel veel sterkte, Heitje! Ik heb ook (weer) een foto!!! Zien jullie op deze verschil?! *hoezo onzeker?!*
Zo. Toch nog maar even een kv testje gedaan net . Gelukkig staat er nog steeds een streepje, al vraag ik me natuurlijk wel af of ie donkerder is geworden in vergelijking met eergisteren. Het lijkt van wel, maar scheelt weer niet veel. Bovenste van 3-4 onderste van vandaag: Sorry hoor meiden voor mn vreselijke en overdreven gedoe. Ben heel blij dat jullie er zijn, kan ik het toch een beetje kwijt (die stomme angst BAH). Nieuwe afspraak met mezelf = Niet testen voor 11 april (uitdaging) en hopen op een knaller!
hee maart! ik snap die gekke onzekerheid van je hoor haha niks om je voor te schamen! maar ik heb dus even naar je testjes gekeken en ik vind die van vandaag echt wel donkerder dan die van 3 april! dus volgensmij zit het wel goed hoor dikke knuf!