hej meiden, alle zwangere van harte Suzanne, ik zie hem echt heel duidelijk nu gefeleiciteerd meid, we hopen op een plak beeb overigens hier ook bij beiden dochters kramp gehad de eerste weken *zucht* groetjes Dietje
Nou, ovutesten mogen ook zie ik. Ik ben nieuw hier en zit in ronde 4 voor onze eerste. Heb deze maand voor het eerst ovutesten gedaan, echt volgens het boekje vind ik zelf. Vanmorgen had ik een licht positieve zw test, maar daar heb ik geen foto van gemaakt en het streepje was na 20 minuten weer weg. Misschien morgenochtend weer, ben té nieuwsgierig. Maar de ovutesten heb ik bewaard, dus bij deze een foto:
dat is ene mooi rijtje.... bij mij worden ovutestjes niet donkerder dan jouw laatste testje (die van de maandag) en zelfs dat is dan al heel wat....
16/3 1e dag, 25/3 1e ovu test, 31/3 lh piek Zit nu dus op dag 26, heb een cyclus van 28 dagen (1e 2 keer tenminste, afgelopen keer 26 dagen) NOD is in principe woensdag.
ok wel spannend. streep is wel iets zichtbaar soms met urine overheen maar als het streep niet blijft dan is het negatief, morgen nog eentje proberen anders? beste is KV 2v5 cassettes
Spannend evi83, hopelijk test je over een aantal dagen duidelijk positief. Mooi rijtje ovu-testjes trouwens!
Zit hier helemaal te hyperen. Net 2 testen gedaan, kv 2v5 en nog een babi test die ik overhad. Staat echt bij allebei een streepje.... Zal zo even op de foto proberen te zetten!
Zowie, mooi! Gefeliciteerd! Susanne, hij wordt wel duidelijker hoor! Ploon, die is mooi! Gefeliciteerd nogmaals!
Ga vanmiddag nog wel een pakje 2v5 halen bij het kv. Dan kan ik op m'n nod ook nog testen. Zit hier echt te shaken...
Kan k me voorstellen! gewoon nog lekker wat testen halen voor de komende dagen mooi om ze donkerder te zien worden
Hmm Jinky, het is dat je er een streepje bijzet... Denk dat dit er 1 is die je in het echt moet zien. Kan zo niks zeggen erover.