Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 8 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mooie test bellamanuela :D !

2. Zowie

Zowie Actief lid

1 apr 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag of morgen is ongeveer mijn NOD. Morgenochtend gewoon nog een testje. Zal mijn man leuk vinden om 6 uur. :D

3. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Gefeliciteerd allemaal

4. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    dank je meid,
    heb je fotos bekeken je hebt een mooi buikje:D

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanx :D

6. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

Overduidelijk :D gefeliciteerd :D

7. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hey meiden! Hier een hele zenuwachtige Maartt. Mijn test was vanmorgen wel iets donkerder, toen ie was opgedroogd bijna net zo paars als de controlelijn. Maaaar... gisterenmiddag had ik met afvege n wat roze en rood bloed. Echt Heeeeeeel erg geschrokken! Heb wel wat licht menstruatiegevoel en steekjes, maar dat heb ik eigenlijk al ruim 3 weken. Vandaag is het bloedverlies over, maar twijfel enorm! Moet om 14 uur naar de gyna voor controle, en een echo. Kunnen waarschijnlijk niet zo veel zien, maar hoop toch dat ze me enigsinds gerust kunnen stellen. Duim voor me! X Maartt

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen

Beetje roze en rood hoor je heeeeeel vaak hoor Maarttt en als je test nog goed is geen zorgen maken... gewoon wat late innestelingsbloed! Wel fijn dat je voor controle mag al is het maar een geruststelling toch? Niet jezelf gek maken

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Maart , hier zal ik duimen voor je..
    maar weet dat je waarschijnlijk nog niet veel zal zien.

x

10. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    succes maartt, Hopelijk gaan jullie iets moois zien. en ik lees altijd heel veel van mensen die ook bloed verloren hebben, maar toch 8 maanden later een wondertje in hun armen hebben.

11. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mag ik ff wat vragen? :D

Ik wilde eigenlijk een foto uploaden, maar mn laptop werkt niet mee. :( Maar goed, dan maar zo.

Ik heb hier een dipstick liggen van z&k, een zwangerfschaptest. Die heb ik vanochtend gedaan en na 15 min. verscheen er een zeeeeer licht streepje, bijna niet te zien. Ik heb er een foto van gemaakt en kreeg m er wondrbaarlijk wel op. Inmiddels is het streepje wat lichter, maar met goed kijken ontdek je het wel. Ik had hier ook nog een uiterst gevoelige van z&k liggen, ooit gratis gekregen. En die ook gedaan, maar daar echt helemaal niks op te zien, helemaal wit gewoon.
    Dus er maar weer een dipstick tegenaangegooit. En ook weer na een kwartier een zeer licht streepje.

Zouden het dan toch indroogstreepjes zijn? Ik weet ook wel dat je na 10 min. niet meer mag aflezen, maar bij mn vorige zw. verschenen de streepjes ook pas na 10 minuten.

Ik zit trouwens op 9 of 10dpo. En dit kan niet meer van de vorige zwangerschap zijn want ik heb negatief getest 3 weken geleden.

Maar goed, heeft iemand ervaring met indroogstreepjes op z&k dipsticks?

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee geen indroogstreepjes hier van zw en kids gehad, maar de winkels zijn open dus misschien even naar de kruidvat??

13. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kon het niet laten, heb tests gehaald voor de komende dagen en ach, duidelijker dan dit kan ik het niet krijgen denk ik...

14. Seth

Seth Niet meer actief

gefeliciteerd.... :)

15. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Wat een mooie testjes alweer vandaag, gefeliciteerd allemaal!

16. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL

Het was helaas toch een vals streepje, want k2v5 was ook omowit. Nooit meegemaakt met deze testen.

Ik hoop dat ik te vroeg was en dat ik later deze week toch een mooi streepje krijg. :D

17. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36

ja, heb ik ook gehad met de zwanger en kids.... en ook echt een aardig duidelijk lijntje! Kwam precies op t moment dat de tijd om was, was toen even een minuut heel duidelijk en daarna weer wat vager...

18. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nou, deze testen kan ik dus ook afschrijven. ;) Blijft nu alleen de k2v5 over. Jammer dat je niet online in dipstick vorm kunt bestellen. :p

19. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Pfffffffffff net weer terug uit het zh, wat een lange dag.. Echo was nog niets bijzonders te zien. Wel een klein vlekje, wat iets beginnende kan betekenen. Ben iig nog geen 5 weken zwanger denk de gyna. Mijn HCG is nu 700. Na het onderzoek begon ik weer te bloeden, dus het kan evt. ook door inwendig contact komen. We hebben een vrijverbod gekregen... Volgende week maandag weer terug, bloed prikken en een echo. Spannend! X Maartt

20. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maartt, mijn zusje had dat ook. Die heeft bloedingen tot week 16 gehad, bleek een bloedvaatje op haar baarmoedermond te zijn.
    Heeft nu een gezonde zoon.

Deel Deze Pagina