Foto's plaatsen van vage (en duidelijke) ovulatietesten/zwangerschapstesten Deel 8 !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    foto is binnen de tijd genomen.. grr zo vervelend dat wachten en om me heen hoor je de ene na de andere die zwanger is... ik wil ook zo graag:'(

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik zie ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje maar vind hem niet goed voor nod.. hopelijk snel duidelijkheid!

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Toekomsigemam ik zie hem. Wel heel licht. Hopelijk snel een duidelijkere streep !

4. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Marieke, fijn van je mooie echo! En die ene week, na.... maakt niet zo veel uit toch? :D

All, ik ben ook eens benieuwd naar as. Maandag...... of het beebje al gegroeid is, en of de Gyn. kan zien hoever ik nu ben....
    De vorige keer zei ze: tussen de 5 en 6 weken....
    Dus hield ik 5,5 aan...
    Maar ik denk dat mijn banner wel redelijk klopt.... ;)

5. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh

ja ik zie hem ook idd heel licht maar miss een later ei? of late innestelling?
    Ben benieuwd naar de volgende :D

6. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    ja spannend is dat he ik werd ook dan weer een week terug gezet en dan weer een week vooruit hahaha zo moeilijk om te zien nog in het begin :D

7. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Hm... ja idd!
    Het is ook nog ieniemienie he.. :)

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik zie het ook heeel erg licht.. als ik mn hoofd een paar meter van t scherm afhou ;)

9. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Testers van vandaag :) kom maar op met die mooie testjes! :)

10. Alita

Alita Niet meer actief

maar wat wilt dat nu zeggen dan haar nod? Ik bedoel je weet toch niet wanneer ze haar ei heeft gehad?

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ze zei toch dat het vandaag of zoiets haar NOD was. Ik vind hem persoon heel erg licht. Maar ik zei wel dat ik hoopte dat hji donkerder werd ;) omdat sommigen laat posi testen. Dus dat zij de hoop nog neit moet opgeven

12. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ik vond hem ook vrij licht voor op NOD.Hoop ook dat ie snel donkerder wordt.Zelfs met een laat ei vond ik hem nog licht.

13. Seth

Seth Niet meer actief

juist.....

ikzelf testte zelfs vorige keer dus op 14 dpo.... zo licht dat het NET in t juiste licht zichtbaar was....

NOD zegt sowieso niets.... ik tesste namelijk op 14dpo positief, maar dan wel 12 dagen VOOR NOD... hahahahahah..... snappen jullie hem nog..?

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    inderdaad erg licht maar wel een streep. misschien bouwt je hcg zich langzaam op?
    zou een cb testje wagen, zeker de moeite waard :)

15. Alita

Alita Niet meer actief

ja maar als jij geen ovutesten gebruikt en gewoon van je cyclus uitgaat dan kan het ook zo zijn dat je ei later was toch?
    En de hoeveelheid rondes die ze al heeft gehad natuurlijk..

snap je wat ik bedoel..

16. Alita

Alita Niet meer actief

huh maar als je een laat ei hebt test je ook later positief hoor;)

17. Suzanne68

Andersom dan ;)

Edit:ik bedoelde toch wat ik zei.Zelfs met een laat ei vind ik hem nog licht als ie op NOD was.

18. Suzanne68

Maar ik ben wel erg benieuwd naar het testje van vandaag.Of ie al wat donkerder wordt.

19. Alita

Alita Niet meer actief

dan snap ik je nog niet eigenlijk...

als jij op dag 14 je ei had is je nod dag 28 maar als jij pas op dag 30 je ei hebt is je nod weer later dus dan kan het zijn dat ze niet eens haar nod had...maar pas een paar dagen erna;)

20. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    wat een mooie discussie...haha.
    ik moet zeggen dat ik bij mijn beide schatjes pas laat pos. testte. bij mijn zoon met 6 weken en 6 dagen, maar ja dat was ook een verassing, maar het was nog niet eens een knaltest. en bij mijn dochter met 5 weken en 6 dagen en dat was echt de eerste positieve test. heb toen vanaf 4 weken (dus NOD) om de dag getest. dit was met clearblue en kv midstream testen, dus niet met de kv 2v5 dat scheelt misschien ook...

Deel Deze Pagina