Duidelijk Angie. Gefeliciteerd!!!! En nu ik terug lees Chichi en Olifantje ook... Super!!!! Allemaal op roze
@angie, mooie test, proficiat!! @iedereen, tnx zal maar eens op roze gaan dan. oei vind het toch nog spannend hoor
Hoi dames! Hoe plaats ik hier een foto? Ik heb vanochtend licht positief getest!!! Maar zit nog 4 dagen voor NOD, ontzettend spannend dus! Liefs Elfje11.
thanks voor de felicitaties! Natuurlijk feliciteer ik iedere rose tester hier!! Heerlijk om hier op dit topic je bericht achter te laten.... Hopen dat alle beebs blijven plakken. x
@elfje; foto toevoegen.......als je een bericht schrijft dan beetje naar onderen scrollen en dan beheer bijlagen aanklikken en dan bladeren en uploaden.....succes! Ben benieuwd naar je foto..
Oke, ik ga even proberen de foto van mijn test te plaatsen: In het echt is de streep trouwens duidelijker, krijg dat met mijn telefoon niet mooier op de foto.
Sansky, ik hoop het zo!!! Ik baal zo dat ik zowel vriendlief als mijn enige en beste vriendin die van onze plannen weet niet kan bereiken! Gelukkig is dit forum er