Elfje11 bedankt voor je reactie en gefeliciteerd! Ik denk dta ik het morgenochtend zal wagen om een test te doen.
Hé Elfje, wat leuk hé, zo'n digitale test. Ik had een gewone digitale, die je eigenlijk pas vanaf je nog kunt gebruiken. En die gaf op 11dpo ook positief aan.
Hoi dames, Ik was al aangesloten bij topic 'wachtbank april'...maar kom voor dit toch even hier buurten Ik heb nl vandaag (12.30/12.45uur) een kruidvat test gedaan (degene met het kruisje) en zie bij mijn afbeeldingen voor een foto. Sorry, ik weet niet hoe ik een foto in mijn bericht kan zetten. Ik heb nog geprobeerd om de foto in mijn handtekening te zetten, maar ik weet niet of ie dan groot genoeg is Ik kreeg na 10 min (hooguit half uur later) een rare verticale streep. Net zo breed als de horizontale maar de binnenkant vaag en de buitenkant donker. Op de foto kunnen jullie wel zien wat ik bedoel. Ik ga sowieso morgen nog eens testen...maar wilde toch even weten of jullie ervaring hiermee hebben of dat ik gewoon lekker rustig kan slapen Oh ja, ik zit 4 dagen voor mijn NOD. Groetjes, Nadine
Thanks voor het reageren...is zo spannend ja! Ik hoop zo dat ik mezelf niets wijs zit te maken! Een vriendin die al twee kinderen heeft, had 'm in dr handen en zei ook: een streep is een streep, maar voor de zekerheid nog een keer testen. Niet dat ik twijfel aan haar kennis, maar wil het toch ook van anderen horen die ervaring hebben met zwangerschaptesten Groetjes, Nadine
ik zie wel iets meid... maaaaaar nog even een paar dagen wachten (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet..)... hej meiden, wow wat een mooie testen zitten er tussen!!! gefeliciteerd hier nog steeds geeb bloed, en heb mijn langste cyclus gepakt op mijn banner, tevens heb ik nog geen testje weer gedaan, goed he!?!?! haha ik ga proberen tot na het weekend te wachten, maar of dat gaat lukken..... doe mijn best, verder lees ik lekker mee
Haha! Ja, wachten...pffff...ik kijk gewoon morgen nog een keer en anders wacht ik mijn menstruatie gewoon af. Bij eerdere testen heb ik dit trouwens niet meegemaakt. Vandaar dat ik het zo maf vind Jij ook succes trouwens met testen! Dat je nog zolang kunt wachten zeg Groetjes, Nadine
isss heeeeeel moeilijk... haha maar dit is trouwens een negatief van agfelopen maandag... wat denken jullie???? haha kan het niet laten hoor.... sorry *bloos*
Oei, ik weet niet zo goed hoe ik een negatief moet beoordelen. Waar moet ik dan op letten? Dat er ook nog een tweede 'witte' streep is? Groetjes, Nadine
Hey Dietje, ik denk bij jou ook iets te zien! Ik zie het wel aan de onderkant van waar het streepje moet zijn, maar minder goed aan de bovenkant. Komt dat door de foto, of is dat ook echt zo?
das wel de bedoeling.. haha! deze test is voor mijn NOD gemaakt, zelf zie ik op de foto iets, maar wat weet ik niet precies, durf nu eigenlijk niet meer te testen, ben zo bang dat hij negatief is.. *bloos*
denk dat dat komt door de foto, dit is de foto zelf... deze test is van afgelopen maandag, maar durf niet meer te testen tot na het weekend..*bloos*
Nou Dietje, ik hoop dat het wel is voor je...ik kan je alleen niet helpen, omdat ik deze test ook niet ken van de kruidvat (heb alleen paarse dop gebruikt)...laat staan een negatief daarvan beoordelen. Trouwens is niets om je voor te schamen. Al doe je honderd testen...als dat goed voelt voor je. Gewoon doen...Je portemonnee vindt het misschien wat minder Joh en als je niet kunt wachten gewoon een test doen Dan heb je weer iets meer zekerheid. Ik vind het trouwens ook best eng hoor om het morgenochtend te doen uit angst dat het negatief is...dat ik gewoon een miskleun van een test had o.i.d. Maar als ik het niet doe ben ik bang dat ik er in ga geloven dat ik zwanger ben en dan zou de teleurstelling groter zijn hoe langer ik er mee wacht. Maar ja, dat ben ik
Ook daar zie ik het best aardig... moet wel turen, maar zie het toch. Zou gewoon een testje doen hoor!!!! (meer of minder zwanger wordt je er niet van, de kans is alleen dat je het al weet en ja... ik heb daar dan altijd wel 2,50 voor over, hihi)
Ik zag op je eerste test al een streepje. Wel licht, maar toch een streep. Hopelijk worden ze snel duidelijker !
Sorry, maar ik zie nog steeds niets :s maar eh...dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Hihi Ik zou als ik in jouw schoenen stond lekker morgen testen...om het zeker te weten.
Hey Nadine, Hieronder mijn test toen ik zwanger was van mijn inmiddels 14 mnd. oude dochtertje... dus ik denk dat je gewoon zwanger bent! Ik was bij deze test 13 DPO (Dat is bij mij 2 dagen na NOD). Bekijk bijlage 144376