je komt het ons toch vertellen he hier de 2de mei. ik ben reuze benieuwd. en nog een dikke proficiat!
Zo test weekend hier hahaha mooie testen meiden Ik ga maar is naar bed ben benieuwd naar morgen euh over een paar uur
Goedemorgen allemaal, Hier een gluurtestje.....Zien jullie wat?!? Ik krijg hem niet in negatief...het is er 1 van Z&K....Zit op 8 DPO... Ben benieuwd naar jullie reacties! x
Hey Warhoofd, Net als ik denk 'ik zie wat' is het ook weer weg. Spannend hoor, hopelijk wordt het streepje steeds duidelijker!
Warhoofd: onderaan lijkt het aanzetje van de streep er wel te staan, verder zie ik nog niks... Morgen/overmorgen weer testen? Ik heb bij 10 dpo licht maar duidelijk positief getest...
@ WArhoofd ik zie um hoor! ook in het nega hopelijk wordt hij snel duidelijker! moet zeggen dat ik hem beter zie in mijn fotoprogramma
ik weet het niet heb zelf nog nooit indrogers gehad en deze test ken ik ook niet... hoop het niet voor je iig maar je bent nog vroeg met testen dus over paar dagen maar nog eens testen