Geen idee.... in negatief staat ie er iig ook... maar zal er nog bij vermelden dat het een zw kids test is..... (zag dat iemand het hier laatst vroeg...) dus voordat iemand valse hoop krijgt...
@ warhoofd jaaa!!!! @ hier als ie nie posi is geeft het niet want we zijn nog niet bezig in juni pas en zag gewoon een streepje bijna niet te zien maar wel; roze/grijs heb nieuwe testjes gehaalt en zal met ochtend urine testen das toch het beste haha zit nog ver voor me nod maar heb last van me boobs (normaal nooit alleen tijdens zwschap) dus vandaar me test lekker stom
Fl3? Wat grappig, jij hebt ook 2 meiden en gaat voor een 3de leuk....welke pag. staat jou test!??!? Ben benieuwd...duim voor je! Als deze frummel mag blijven dan ben ik 31 dec. uitgerekend.....spannend!!! Net weer getest met tijd erbij en er kwam weer een streep BINNEN de 5 min en net zo donker als die andere....test morgenochtend nog x en dan goede vrijdag en zat..... Liefs
mijn streepje is geen foto waard zit ff in me fotoprogramma te gluren om te zien of ik um zichtbaar krijg hihi
All, bedankt voor alle leuke/lieve reacties op ons beebje Spannende tijden, heel veel sterkte! Wat erg voor je... Warhoofd, ik zie hem!!!! Hopelijk snel donkerder! Voorzichtig gefeliciteerd
26 ste pas kan um wel plaatsen kunnen jullie lekker turen haha kan niks ontdekken in negatief (heel af en toe denk ik wat te zien) maar denk dat ie echt nega is en het een indroger is hij kwam wel precies na die 5 minuten maar goed we gaan zien over paar dagen
maar goed moet me dochtertje ophalen hou jullie op de hoogte ga morge ochtend testje doen en anders pas de 27ste
Hoi dames, vandaag weer een testje gedaan! zo te zien gaat het de goede kant op.. Ik blijf onzker... omdat het gewoon nog zo vroeg!!!
ow, ik vergeet er nog bij te zeggen, dat ik het verkeerd heb opgeschreven, het is 10 en 11 dpo ipv 11 en 12 dpo