@warhoofd: mooi! gefeliciteerd! @flex: als ik heeeeeeeel goed kijkt, en uitvergroot zou het kunnen dat ik op je eerste foto iets zie... maar het is nog erg vaag... ben benieuwd naar je testje van morgen!
Spannendetijden: Jeetje wat rot zeg Sterkte en ik hoop dat het gauw helemaal raak mag zijn en goed mag gaan bij je! Warhoofd: Duidelijk een streep Gefeliciteerd!
Giselle: Ziet er goed uit, meid! Ik heb hetzelfde, ben ook superonzeker! Gewoon maar hopen dat het goed blijft gaan en positief blijven denken! Hier van mij een fototje van mijn k2v5 rijtje... Van gister naar vandaag is het wel iets donkerder maar niet veel.. Ik wacht nog op een knaller! Maarja zit nu pas op mijn NOD... Dus dat kan nog toch? Of moet ik me zorgen gaan maken?
En deze vind ik wel heel mooi... 2 Babi testen die ik nog had liggen, maandagmiddag en dinsdagavond, het verschil
Yahoooooooooooo! gefeliciteerd met je goede echo, inderdaad knop om en lekker genieten. Je hebt het verdiend
Warhoofd, ik zie hem! Van harte!!! Elfje, ik vind je testen heel mooi! Echt overduidelijk positief! Alle andere posi testers: van harte gefeliciteerd!
@Warhoofd, proficiat . Staat je goed die banner @Giselle, mooi !! . @Elfje, mooie verzameling testen meid . @Yasmin, ook een mooie streep, gefeliciteerd . @Spannendetijden, ik las je berichtjes. Wat verdrietig . Veel geluk de volgende ronde . @fl3xgirl, weet niet of het aan mijn getuur ligt, maar zie helaas niks . Sorry, de rest weet ik ff niet meer. Laatste update: 16 04 een licht positieve test gehad. Morgen wilde ik een tweede testje gaan doen, maar dat is niet meer nodig. Ben vandaag helaas toch ongesteld geworden .
@ Ilona, balen zeg Een hele vroege vmk dus..? @ Yasmin, Gefeliciteerd! Duidelijk zwanger @ Senso: Waauwwww mooie echo, gefeliciteerd! @ Reacties: Dank je wel, oke dan ga ik mij nog geen zorgen maken
@ warhoofd, elfje en Yasmin, gefeliciteerd! + ook aan iedereen die ik vergeet nu...! @ senso prachtige echo zeg!
Sansky, Aowyn en Maartt: gefeliciteerd met jullie goede echo's!! Echt superfijn voor jullie!! Warhoofd: jaaaaaaaa!!! Nu gaan we voor een plakbeeb, ok?!! @andere positesters, gefeliciteerd!!