ja maar jij moet toch weten dat ongi gevoel erbij hoort he Ik had het ook hoor de tweede keer, gewoon weer onzeker
gefeliciteerd..... eenuuhh echt genieten hoor want een derde zwangerschap gaat nog sneller dan een tweede!!!
hey meiden ik heb vanmorgen getest willen jullie ff meekijken.... kon geen foto direct nemen want de batt was leeg bovenste van vanmorge en onderste van gisteren
heb zere boobs en ze jeuken net als bij mijn andere zwangerschappen verder niks bijzonders ja stekende pijn in mijn buik
Flex, ik denk dat je er in juni niet voor hoeft te gaan.... ; ) Ik zie op de bovenste een licht lijntje... maar is de foto wel binnen de tijd genomen, of pas erna?
mijn camera was leeg maar streepje kwam direct toen de test nog liep deze is paar uurtjes later genomen
heb 1 foto die ik nog net snel kon nemen dus niet helemaal duidelijk streepje is ook bijna niet te zien maar heb hem bewerkt mssn kan je het dan zien? deze is na 3 min gemaakt
@fl3xgirl, ik denk dat je zwanger bent meid, alvast voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk over een paar dagen een knaltest! @done, prachtig, gefeliciteerd met je zwangerschap! @warhoofd, proficiat! Zwangere dames die ik nog vergeten ben te benoemen: GEFELICITEERD! Allen die negatief getest hebben: dikke knuffel
weet niet zo goed of en hoe ik het moet zeggen maar dit is niet geplant ene kan ben ik heel blij aan de andere kant zit de schrik er nog even goed in vooral bij mijn man die de test niet vertrouwd en geloofd hopelijk draait ie snel bij als het een knaller is want is hij blij ben ik enorm super deluxe blij! want ik wil heeel graag zwanger zijn!! eerst maar ff me nod afw88 want kan natuurlijk altijd nog mis gaan
Spannend dan Fl3!!! Ik duim voor je dat je snel een knaltest hebt zodat je man van de schrik bekomen is en dat jullie samen kunnen genieten van jullie 3de wondertje!!! Duim duim duim....wanneer ga je weer testen??? Ik denk pas goede vrijdag?!? Nou x