Roeltje, ik zie iets lichts! Pindakoek, ik hoop het zo voor je, dat je de MMM niet in hoeft!!! Ik duimmmmmmmmmmmmm
roeltje!! ik zie hem hoor!! best duidelijk. hellepelle, had je dit streepje binnen 5 minuten, vind hem op een indroger lijken, omdat hij aan de buitenzijde roze is en aan de binnenkant wittig.. op de foto dan! hopelijk snel duidelijkheid! pindakoek, ik lijk wat te zien, maar als ik knipper ben ik hem weer kwijt. hoop zo voor je dat je over 2 dagen duidelijker is.
pinda ik hoop het ook voor je maar alleen in negatief zie ik iets vaags maar op die anderen niet....morgen weer?????? spannend!
vandaag weer getest. Binnen 2 minuten streepje zichtbaar! en na vijf minuten duidelijk roze streep! Je moet wel ff andersom kijken, foto eigenlijk verkeerd genomen!
Roeltje en Hellepelle gefeliciteerd meiden!! Hier vannochtend niet getest..wacht het nog 2 dagen af en dan ga ik weer testen..anders maak ik mezelf gek!
Als ik mijn laptop scherm heen en weer beweeg dan zie ik ook een vaag lijntje hoor! Ik duim voor je dat het een hele mooie plakbeeb word!
ja ik dacht eerst niks te zien maar iedereen zei van wel...denk ga nog eens kijken en op de neg zie je het vrij goed
kwam even spieken naar je nieuwe test pinda maar je wacht nog even? spannend...en knap Nou ik ga weer verder luieren ...