hier vanmorgen getest negatief... zie een spierwit streepje zal foto plaatsen mssn zien jullie het beetje gekke test wat normaal wit is is roze test was ook erg traag was al bang dat hij de controlestreep niet eens ging halen
Proficiat allemaal MOOI HOOR! Ik maak mijzelf een beetje zorgen; mijn testen worden niet donker. resultaat; 1; 16dpo 's ochtends 2; 16dpo 's middags 3; 17dpo; 's ochtends 4;18dpo 's middags/vroege avond 5; 19dpo 's ochtends.. als ik het nu goed heb
bianca gefeliciteerd! baby,ze zijn indd niet heel donker maar wel donkerder geworden.. ik zal voor je duimen x
@Baby ja maar s`morgens en s`middags is dus dezelfde dag gedaan? Je moet om de dag testen dan zie je beter verschil!
Ik vind hem positief. Heb je vandaag weer getest en was die lichter? Dan zou ik deze zeker als positief beschouwen!
Heb vanmorgen weer getest, nu was het streepje zeer donker en dikker.. Ik ga er maar vanuit dat dit het positieve van alle is.. ff afwachten dan maar..
Lieve forum genoten, Vanmiddag, 4 dagen voor nod een test gedaan (vroeg, ik weet het) n denk een heeeeel licht streepje te zien.. Wie ziet wat, je mag het eerlijk zeggen!