Hallo allemaal! Hartstikke bedankt voor de snelle en positieve reacties! Ik ben ook hartstikke benieuwd en ik zal er idd overmorgen nog eentje doen! Tot die tijd blijf ik hier lekker even mee kletsen en ik hou jullie op de hoogte! Groetjes En natuurlijk van harte gefeliciteerd iedereen die de positieve test al in handen heeft gehad!
Ikhebjelief, yesssss! Eindelijk voor jullie! Gefeliciteerd Dorianne, gefeliciteerd!!! Meiden met twijfeltesten, hopelijk snel een duidelijkere! Nega-testen, :x balen!!!
Ik zie m hoor! Op je nod is hij vast al veel duidelijker! En anders een digitale doen van clear blue, dan heb je t zwart op wit
Van harte gefeliciteerd ik heb je lief! Ik wou even laten weten dat ik niet kon wachten tot morgen en vanmorgen nog een testje heb gedaan. T 2e streepje was nu al een stuk duidelijker als gister.. Dus blijf iig even testen tot over 3 dagen mijn NOD Groetjes!!
damess... ik heb hier een test liggen maar weet niet hoe ik die het beste op de foto kan zetten... ik heb hier wel eens ergens gelezen dat je je fototoestel in een speciale stand moet zetten (portret dacht ik ??) weet iemand dat?
ik durf het niet te zeggen, ik maak er altijd een paar en dan haal ik de duidelijkste eruit. hier helaas geen testen nodig een week voor NOD ongi geworden.. maar zit wel klaar voor andere mooie pos. testjes!!