mooie testjes te zien hier!! meiden, wie van jullie heeft er wel eens een ovutest gebruikt als zw. test? En wat was daarop te zien, ik bedoel was er dan een superstreep te zien of zo? Of wil t ook wel eens niet werken, en dat je zwangerschapstest wel posi is? groetjes, op naar nog meer roze! ; )
hoi dames, vandaag naar de gyn geweest,en moest daar ook zwangerschapstest doen voor we een afspraak gingen maken. En hij is super knal positief 10 mei krijg ik de 1ste echo dit is de test
en nog 1 Dames die positief hebben getest,super gefeliciteerd! en dames met posi ovulatie test lekker aan de klus ik duim voor jullie, ik ga nu lekker van mijn zwangerschap genieten groetjes Bianca
Ik heb ook een ovutest, van zwanger en kids. Is deze positief of haal ik de lijnen door elkaar ? Acht het namelijk richting onmogelijk gezien mijn PCOS, gemiddelde cyclusduur, feit dat ik nog nooit 1 posi ovutest heb gehad en ik de laatste 17 maanden maar 3 keer een ei heb gehad ? Heb geen rijtjes, want ben vandaag 'pas' begonnen (CD 17)...
Hier mijn test van vanmorgen en einde van de middag. Heb over de hele dag toch zeker 1.5 liter water op dus had dit niet verwacht.
Selena die is overduidelijk positief! Klussen dus! Mek, mooie testen!!! Van harte! Rest van de positieve testers: van harte!!